Σάββατο, 10 Μαρτίου 2007

eduart

έχω βάλει στοίχημα με τον α. για την πορεία του eduart στις αίθουσες. αν πάει καλά, χάνω το in tune and on time του dj shadow ["καλά" πιάνεται πάνω από 200 χιλιάδες εισιτήρια]. το eduart είναι μία αντικειμενικά καλή ταινία, παρόλο το ψυχοπλάκωμα, και οι ηθοποιοί [ειδικά στους δεύτερους ρόλους] είναι εξαιρετικοί, αλλά δύσκολα θα τραβήξει κόσμο, όπως δεν τράβηξε και o όμηρος του γιάνναρη.
πρώτον γιατί ο πρωταγωνιστής είναι αλβανός [στα σίριαλ οι ρόλοι των αλβανών δεν δίνονται τυχαία σε έλληνες]
και δεύτερον γιατί είναι γνήσιο δράμα -μόνο οι κωμωδίες ή οι συγκινητικές ιστορίες με γερή δόση πλάκας κάνουν επιτυχία τα τελευταία χρόνια στα ταμεία, με εξαίρεση τις νύφες του βούλγαρη.
ποιος έλληνας οικογενειάρχης θα πάει να δει την ιστορία του μετανοούντα eduart που σκότωσε για ασήμαντη αφορμή συμπατριώτη του [του οικογενειάρχη] και μετά το έσκασε στην αλβανία; [μας κοροϊδεύετε κυρία αντωνίου; σε τι κοινό απευθύνεστε;]
αν αυτή η ταινία κάνει εισιτήρια σημαίνει ότι:
α. δεν ξέρω τι μου γίνεται [πολύ πιθανόν, πληρώνω διαμέρισμα εδώ κι ένα μήνα και κοιμάμαι φιλοξενούμενος, δεν βρίσκω χρόνο να ολοκληρώσω τη μετακόμιση]
β. έχουν αλλάξει τα πράγματα στην ελλάδα, οι αλβανοί ενσωματώθηκαν στην ελληνική πραγματικότητα και έχουν πάψει να αντιμετωπίζονται ως αλβανοί [που δεν ισχύει, καλά παιδιά για να σου κατεβάσουν τις ελιές ή να σου βάψουν το σπίτι, όχι όμως τόσο καλά ώστε να τα καλέσεις το βράδυ να φάτε μαζί ή να δείτε τον αγώνα στην τηλεόραση].
συν τοις άλλοις, την έθαψαν κι οι κριτικοί παρόλα τα βραβεία στη θεσσαλονίκη [το eduart είναι μία πολύ καλή ταινία που θα μπορούσε να κάνει καριέρα και έξω -ή μάλλον θα μπορούσε πιο εύκολα να κάνει καριέρα έξω- γιατί διαθέτει και στόρι και καλή σκηνοθεσία] αλλά είναι διαφορετικά τα κριτήρια για κάποιον κριτικό, γι' αυτό εμείς οι ανίδεοι σινεφίλ δεν δικαιούμεθα δια να ομιλούμε.
anyway, ποιος τους γαμεί τους κριτικούς; έτσι κι αλλιώς τα πιο πολλά εισιτήρια τα κάνουν αυτά που θάβουν.
πρέπει να πω εδώ γιατί συνέχεια λέω να το γράψω και μετά το ξεχνάω, ότι το volver για μένα ήταν μία πολύ μέτρια ταινία, την κοιμήθηκα δυο φορές κι έκανα αμάν να τελειώσει, αν δεν ήταν κι η αντιπαθητική penelope που ήταν για πρώτη φορά συμπαθητική, θα είχα φύγει πριν τελειώσει. το σενάριο ήταν μια σαχλαμάρα, αλλά οι σαχλαμάρες του almodovar είναι πλέον υψηλής ποιότητας. όταν τις έκανε σίριαλ ο φόσκολος τον έβριζαν. το eduart το βρήκα πιο ενδιαφέρον.
στο δια ταύτα: να πας να τη δεις, μπορεί να μην σε αφήνει να πάρεις ανάσα, αλλά δεν έχει σχέση με ελληνική ταινία. μακάρι να μην πάει χαμένη.
He was just a pity fuck
He was having such bad luck
I had to accelerate him
Oh no what have I done
With good intentions
I created a monster
A flesh-eating mother
Oh dear god no
Look at him go
I must have the Midas touch
Cause he has now taken over the world
Men throw themselves at his mercy
Along with the most ladylike girls
He has been programmed to kill
He has caught what is contagious
And someday I will have to destroy him
When I'm sick of feeding on the carnage
We are little Flesh-eating mothers
We are little Flesh-eating mothers
star-cock swan
εδώ το myspace τους