Σάββατο, 9 Σεπτεμβρίου 2006

a love story

En Kärleks Historia, A Love Story, η πρώτη ταινία του Roy Andersson απ’ το 1969 με τους ίδιους τσακισμένους ήρωες στους δεύτερους ρόλους -οι οποίοι περιφέρονταν σε όλες τις ταινίες του για να καταλήξουν στους συγκλονιστικούς διαλυμένους πρωταγωνιστές των Τραγουδιών απ’ το Δεύτερο Όροφο. Ένα ζευγάρι εφήβων ζει τον πρώτο μεγάλο έρωτα στη Νορβηγία του 68 σε ένα περιβάλλον που μοιάζει απίστευτα μοντέρνο και σημερινό, με περιστατικά που είναι απαράλλαχτα σε όλες τις εποχές και σε όλες τις γωνίες του κόσμου. Αργό, αλλά υπέροχα κινηματογραφημένο, με μια νεαρή πρωταγωνίστρια που δεν μπορείς να βγάλεις απ’ το μυαλό σου απ’ τη στιγμή που κάνει την εμφάνισή της στην οθόνη [την Ann-Sofie Kylin], με ατάκες θανατερές [τα λόγια του παππού στο γεροκομείο σε διαλύουν] και ένα φινάλε περίεργο…
Στα έξτρα εκτός απ’ τον σχολιασμό του σκηνοθέτη [και το 24σέλιδο βιβλιαράκι] υπάρχει μια συνέντευξη με τους δυο πρωταγωνιστές όπως είναι σήμερα, που θυμούνται και σχολιάζουν σκηνές τις ταινίας στα σημεία που διαδραματίζονταν. Υπάρχει και σε ελληνική κόπια, η νορβηγική της Studio 24, πάντως, είναι εξαιρετική.
Αφοσιωμένος στον υπέροχο καινούργιο δίσκο του Bonobo με τίτλο Days To Come [καλύτερες σίγουρα, δεν γίνεται να είναι χειρότερες, όταν πιάνεις πάτο μόνο ένας δρόμος υπάρχει, προς τα πάνω, εκτός κι αν σου έχουν δέσει πέτρα στο λαιμό]. Δεν έχω καμιά διάθεση ν’ ακούσω τον ταξιτζή που μου λέει φίλε μου είμαστε πολύ τυχεροί άνθρωποι, αν αχρηστευτεί το εργαλείο εμείς μία μέρα θα γαμάμε με τη μύτη [εννοούσε τη δική μου και προφανώς ήταν κομπλιμέντο]!
Τώρα μάλιστα, ευχαριστώ για το κουράγιο, αυτό ακριβώς μου έλειπε, να αχρηστευτεί και το εργαλείο, αυτός το χαβά του, πήρα κάποτε απ’ το σταθμό έναν τύπο που η μύτη του ήταν πιο μεγάλη απ’ το μέσο εργαλείο, με ένα …[δυστυχώς, δεν θυμάμαι τη λέξη που χρησιμοποίησε] ΤΟΣΟ μπροστά, σου μιλάω για φοβερή μύτη [!]. Το πρώτο πράγμα που προσέχω από τότε σε έναν άντρα είναι η μύτη [!].
Στην αρχή τον άκουγα και σκεφτόμουν ότι ήταν κάποιου είδους διαστροφή [του επαγγέλματος; Ίσως…] αλλά όταν άρχισα να παρατηρώ ανθρώπους έξω απ’ το ταξί και να τους φαντάζομαι σε ερωτικές περιπτύξεις με πρωταγωνιστή τη μύτη, κατάλαβα τι μπορεί να επινοήσει κάποιος που περνάει τη μέρα του σ’ ένα ταξί για να σκοτώσει το χρόνο του.
Γέλια μέχρι δακρύων. Κατεβαίνοντας απ’ το ταξί μου έκλεισε το μάτι, χαχανίζοντας πονηρά, άντε γεια και πρόσεχε που χώνεις τη μύτη σου!
ακόμα χωρίς ίντερνετ...

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ti na to kaneis to internet afou exeis megali miti

Ανώνυμος είπε...

lol!

Ανώνυμος είπε...

popo..akoma thimame to sok pou ixa iposti vlepontas to tragoudia apo to deftero orofo..
trexate podarakia mou gia amazon.com

Ανώνυμος είπε...

http://users.att.sch.gr/cosmathan/th13.html

καλημέρες :-)

να σαι καλα για το En Kärleks Historia

Ανώνυμος είπε...

Καλά, έπρεπε να ήσουν στη δημοσιογραφική προβολή, όταν το έβγαλε η ΑΜΑ στις αίθουσες. Άλλοι έφευγαν, άλλοι ροχάλιζαν, άλλοι είχαν κάνει «γαλαρία»...

Αφελές πρωτόλειο, βρε παιδί μου.

Απορώ πως δεν έχουν βγει με τα τουφέκια οι παραγωγοί της νέας του ταινίας. Στις Κάννες κάθε χρόνο τον περιμένουν...

Ανώνυμος είπε...

στη δημοσιογραφική προβολή ήταν δημοσιογράφοι, γι' αυτο...
:)

Ανώνυμος είπε...

e re me tous erotes.......

Ανώνυμος είπε...

"στη δημοσιογραφική προβολή ήταν δημοσιογράφοι, γι' αυτο..."

δεν έχω λογια :-)))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

(χιλια ευχαριστώ)
πάααρα πολύ καλή ταινία, έπαθα όμως πλάκα και με τα extras: η συνέντευξη του Άντερσον όταν ήταν 27, οι πρωταγωνιστές, η φιλμογραφία του (απίστευτες διαφημίσεις). πραγματικά πολύτιμη κόπια!
:)

Ανώνυμος είπε...

Hulot, δεν θα την άντεχες αυτή τη δουλειά. Και το ξέρεις. :-Ρ

Ανώνυμος είπε...

11: (παρακαλώ). χαίρομαι που σου άρεσε [σίγουρα δεν είσαι δημοσιογράφος...]

northaura: το link στο user name σου πιο πάνω βγάζει σε άσχετο site! ποιος θέλει το κακό σου?

Ανώνυμος είπε...

το ξέρω. [δεν σε περιλαμβάνει ο χαρακτηρισμός, anyway...]