Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

there's something about may

την ώρα που ετοιμαζόμουν να πέσω για ύπνο, ο mr z. μου έστειλε ένα μιξ φρέσκο και ζεστό σαν κουλουράκι [τι ήταν αυτό που μου έκανες νυχτιάτικα;].  και έχει πάει δύο το πρωί και έχω χάσει τον ύπνο μου, είναι η δεύτερη φορά που το ακούω και με έπιασε και πείνα και έφαγα ένα μπολ παγωτό καϊμάκι και μισό κουτί μερέντα κράντσι και πεινάω ακόμα. anyway, το something about may είναι ένα από τα πιο ωραία ελληνικά μιξ που έχω ακούσει ποτέ, με κομμάτια που είναι όλα ένα κι ένα κι απίθανα, όλα ρετρό και ιδανικά για ξημέρωμα. καλύτερα δεν γίνεται [εκτός απ' το σεξ].
01.δημητρης μπαξεβανακης - δυο σταγονες βροχης
02.τζενη βανου - κατι μου λεει
03.αντζελα ζηλια / trio bel canto - αυτο που ζητας
04.trio latino - εσενα που σε ξερω τοσο λιγο
05.σπυρος πιπερακης - arabella bossa nova
06.ninet lavar / trio bel canto - μουσιτσα μου
07.αλικη βουγιουκλακη / γερασιμος λαβρανος - χαλι γκαλι
08.ζακ ιακωβιδης - gonna get canned tonight
09.τζενη βανου - ξυπνα αγαπη μου
10.ερικα & μαργαριτα μπρογιερ - my boy lollipop
11.ναντια κωνσταντοπουλου - απο λιμανι σε λιμανι
12.τωνης βαβατσικος - το κοκκινο φως
13.γιωργος θεοδοσιαδης - hully gully
14.τζιμης μακουλης - μελαγχολικο κοριτσι
15.μαιρη λω - βαριεμαι
16.γιωργος πασπατης / γεράσιμος λαβράνος - φοβαμαι
17.αλεκα κανελλιδου - η ληθη
εδώ είναι το λινκ να το κατεβάσεις, κι εδώ να το ακούσεις.
απίθανο, λέμε.[η πάνω φωτο από εδώ, η κάτω από εδώ].




Δεν υπάρχουν σχόλια: