Τετάρτη, 15 Μαΐου 2013

φακμπάντις

στέργιος σκώτος
τρυφερό ξεπάστρεμα
2013
το ραπ μου κι αν το πλένεις το σαπούνι σου χαλάς / είναι οι ρίμες μου πιο άρρωστες κι απ’ τη ντιαμάντα γκαλάς
ξημερώνει το ξέρω με πληγώνει / υπάρχει κάτι μέσα μου που να μ’ αναστατώνει;
η μούσα μου είναι μήνες τώρα που με κερατώνει / η πτήση ματαιώθηκε μου λένε έχω χάσει το βαγόνι
η θλίψη μου κορδώνεται σαν σπάνιο παγώνι / μα πριν τραβήξω την περόνη / προσέχω στην οθόνη υπάρχει κάτι μέσα μου που μ’ επιβεβαιώνει / τις οφειλές στην τέχνη μου για λίγο ξεχρεώνει / έτσι που σαν μου φαίνεται το σύμπαν στερεώνει
ένα απ’ τα αγόρια μου που ξέρει να ξεθεώνει / το μεταξύ μας ραντεβού γι’ αύριο ανανεώνει
σε μιαν συνειδητοποίηση αμέσως μ’ εξυψώνει
θέλω εμένα να καλείς όταν μπορείς / εμείς οι 2 ανήκουμε στον όρο φακμπάντις
θέλω να ξέρω πρώτα απ’ όλους πότε ευκαιρείς / και πρώτο στην ατζέντα σου να με καταχωρείς
το ξέρεις σε χρειάζομαι για να ξεκαυλώνω / πατώντας μόνο πάνω σου σε νέα ύψη σκαρφαλώνω / το ελιξίριο της ζωής μπορώ κι εμφιαλώνω
γι’ αυτό κάτσε και σημείωνε απαιτήσεις / που ποτέ μην σου περάσει απ’ το μυαλό να αθετήσεις / αρχικά να λειτουργείς / σαν μαγαζάκι εποχής / αν ζούσα στο μεσαίωνα θα ανήκες στους πανδοχείς / ο μόνος δωρεάν οίκος ανοχής
κι επιπλέον! / να μη γνωρίζεις αργία / μπροστά στη λαιμαργία / τελείς σου λέω την πιο σημαντική αγαθοεργία
όλο το εικοσιτετράωρο θέλω να εφημερεύεις / και τα πιο μύχια πάθη μου να ξέρεις να ημερεύεις
να καταπίνεις / και το κρεβάτι να μου στρώνεις / αν ζει η όχι η μάνα σου να μην μ’ ενημερώνεις
θέλω εμένα αγόρι σου να θεωρείς / εμείς οι 2 θα γίνουμε κι οι πρώτοι φακμπάντις
σ’ όλες τις συζητήσεις μας να οπισθοχωρείς / κάθε παρασκευή τους φίλους να στεναχωρείς
γιατί θα βλέπεις εμένα / κυρίως κάτω απ τον αυχένα / στην επιφάνεια θα φέρνεις  / αρχαία λάφυρα θαμμένα
τι σχέδιο φίνο / σαν τον ικτίνο / να σε αφήνω / αφότου χύνω
και τι ιδέα / πολύ σπουδαία
τον εαυτό μου να μαλώνω / όταν φαιά ουσία για πάρτη σου αναλώνω
θέλω να στήνεσαι / να μη συστήνεσαι
και σαν χωρίζουμε / έξω ο ένας τον άλλον δεν αναγνωρίζουμε
και πιο σπουδαία να μη μουτρώνεις / εκεί που δε σε σπείρανε να μην μου ξεφυτρώνεις
θέλω εμένα μόνο να καλείς όταν μπορείς / εμείς οι 2 ανήκουμε στον όρο φακμπάντις
θέλω να ξέρω πρώτα απ’ όλους πότε ευκαιρείς / σε κάθε γλώσσα που μιλάς να με εκλιπαρείς
εδώ για να το ακούσεις, κι εδώ για να το κατεβάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: