Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

pretty things

Το blog σου «another K44» πώς κατάφερε να διαδοθεί τόσο πολύ;
Μέσω του twitter πιο πολύ και από δημοσιεύσεις φίλων μου στο facebook.
Μετά ξεκίνησε και ένα κύμα παρωδίας αυτών των φωτογραφιών στα social media. Πώς ένιωσες με αυτό;
Γελάω πάρα πολύ γιατί και εγώ ο ίδιος φτιάχνω τέτοιες φωτογραφίες και τις στέλνω στους φίλους μου.
Γιατί πιστεύεις ότι κανιβαλίστηκαν λίγο, ιδίως από το ανδρικό κοινό;
Γιατί πιστεύω ότι τα ρομαντικά πράγματα τους άνδρες κάποιες φορές τους φέρνουν σε αμηχανία γιατί ίσως αγγίζουν κάποιες ευαίσθητες χορδές τους, οι οποίες θέλουν να διατηρούνται ανέγγιχτες. Έτσι, αμύνονται με το χιούμορ. Είναι λογική η αντίδρασή τους αυτή. Και εγώ ο ίδιος το παθαίνω μερικές φορές. Βέβαια, μια φορά, ομολογώ ότι είχα στενοχωρηθεί πολύ γιατί μια φωτογραφία με ένα πολύ εσωτερικό και συναισθηματικό μήνυμα που από παρόρμηση είχα ανεβάσει, είδα να βεβηλώνεται με αποτέλεσμα να αισθανθώ μεγάλη αμηχανία γιατί ήταν σαν να βεβήλωναν μια προσωπική μου στιγμή. Aλλά όταν εκφράζεσαι ανοιχτά πρέπει να τα περιμένεις και αυτά.



Δεν υπάρχουν σχόλια: