Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013

ku ku

Πες μου μερικά πράγματα για σένα. Πού έχεις γεννηθεί, ποιο είναι το background σου;
Γεννήθηκα  στην Αμερική και μεγάλωσα στην Ελλάδα. Το παρελθόν μου είναι μια σκοτεινή τρύπα γεμάτη ασάφειες και μυστικά.
Οι γονείς σου είχαν σχέση με κάτι καλλιτεχνικό;
Όχι απ’ όσο ξέρω. Η
 μητέρα μου σχεδίαζε λίγο μικρότερη και ο πατέρας μου άκουγε μουσική πάντα, οι αγαπημένοι του είναι οι The Who.
Με τι ήθελες να ασχοληθείς όταν ήσουν  μικρός;
Όταν ήμουν μικρός, ήθελα να γίνω αρχαιολόγος. Είμαι αυτοδίδακτος στα πάντα.
Πιστεύεις ότι οι γνώσεις σε κάνουν πιο καλό άνθρωπο;
Πιστεύω ότι οι γνώσεις είναι χρήσιμες. Δεν ξέρω αν σε κάνουν πιο καλό άνθρωπο, σε προετοιμάζουν όμως να μπορείς να αναγνωρίσεις κάποιον καλό άνθρωπο όταν τον συναντήσεις.
Τι είδους γνώσεις;
Πιστεύω ότι πρέπει να έχεις σφαιρικές γνώσεις. Οι μουσικές γνώσεις είναι πάντα ένα ενδιαφέρον στοιχείο.
Πιο έξυπνο σε κάνουν;
Πιο έξυπνο; Δεν νομίζω.
Έξυπνος ή είσαι ή δεν είσαι. Αν είσαι μπορείς να απορροφήσεις, να προωθήσεις τις γνώσεις καλύτερα. Αν δεν είσαι, οι γνώσεις κάνουν γκελ. Προσωπικά με ενοχλούν οι κάθε είδους «αποψάκηδες» που δεν έχουν κάνει και τίποτα στη ζωή τους, εκτός από το να παρατηρούν και να κρίνουν.
Το μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι δεν ισχύει;
Ναι, βέβαια, αν και δεν έχω γνωρίσει κανέναν χαζό που να είναι πολύ ευχαριστημένος με τον εαυτό του.
Γιατί "Feathers";
Το αρχικό working title για μένα ήταν «girlfriends», το «feathers» προέκυψε αφού κάναμε το «pieces» με τα παιδιά (baby guru), γιατί ήθελα να είναι ο τρίτος δίσκος στην τριλογία «Stiches, pieces, feathers». Είναι κάτι σαν inside joke μεταξύ του Δημάκη, του Μελίδη και εμού. «Feathers» γιατί είναι πούπουλα, σαν αυτά που έχει ένα πουλάκι στη γέννησή του, πριν μάθει να πετάει
Έχεις πει ότι το «action painting» σου ανακατεύει το στομάχι;
Νιώθω κοντά σε όλα τα καλλιτεχνικά κινήματα εκτός από το action painting γιατί μου  θυμίζει χαλασμένη πίτσα, ένας Pollock δεν με συγκίνησε ποτέ.
Θεωρείς τον εαυτό σου καλλιτέχνη;
Ναι.
Τι θεωρείς ότι είναι αυτό που κάνει κάποιον καλλιτέχνη;
Νομίζω ότι πρέπει να έχει την ικανότητα να ενσωματώσει τις εμπειρίες του σε ένα καλλιτεχνικό προϊόν, είτε αυτό είναι ένας δίσκος, είτε ένας πίνακας ή ένας ουρητήρας και να μεταφέρει ένα μήνυμα στους ανθρώπους που μπορεί να μην μιλάνε την ίδια γλώσσα με αυτόν. Για να είσαι καλλιτέχνης χρειάζεται δουλειά, ταλέντο, αποφασιστικότητα, υπομονή και μόρφωση.
Πες μου μερικούς μεγάλους καλλιτέχνες.
Robert Smithson, Felix Gonzales Torres, Gordon Matta Clark, Jack Smith, Gerhard Richter, Brian Eno, Kraftwerk.
Το ταλέντο τι είναι;
Το  ταλέντο είναι η διαφοροποίηση που έχεις από κάποιον που  κάνει το ίδιο πράγμα με εσένα χειρότερα.
Ποιο είναι το πιο μεγάλο ταλέντο που έχεις;
Η απομνημόνευση.
Υπάρχουν άνθρωποι που σε έχουν  καθορίσει με οποιονδήποτε τρόπο;
Ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου, η Κορίνα, η καθηγήτρια καλλιτεχνικών στο σχολείο, η πρώτη μου ξαδέρφη, ο Γιώργος, ο Ηλίας, ο Γεώργιος, ο Μελίδης και ο Μάνος.


Δεν υπάρχουν σχόλια: