Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

μάρφα γκερλ

η νέα ταινία του larry clark έχει τίτλο marfa girl και δεν θα προβληθεί στους κινηματογράφους. ούτε θα βγει σε dvd. μπορείς να την δεις με 5,99 δολάρια στο σάιτ του. μόλις χθες συνειδητοποίησα ο larry clark είναι 70 χρονών, την ώρα που διάβαζα τη συνέντευξή του στο purple. 
πού μπορεί να δει κανείς την ταινία;
στο larryclark.com, το οποίο φτιάχτηκε για αυτή την ταινία. ο μοναδικός τρόπος για να δει όποιος θέλει την ταινία μου είναι να πάει στο larryclark.com και να την κάνει stream. για 5,99 δολάρια νοικιάζεις την ταινία για 24 ώρες. με αυτόν τον τρόπο κόβουμε όλους τους σάπιους διανομείς και τις μαλακίες του χόλιγουντ. νομίζω ότι είμαι ο πρώτος δημιουργός που το κάνει αυτό. υπάρχουν ίσως τρεις ή τέσσερις δημιουργοί στον κόσμο που θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό και να τη γλιτώσουν. υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν τις ταινίες μου. έχω κάποιους οπαδούς επειδή είμαι τόσο μεγάλος σε ηλικία και κάνω αυτό το πράγμα εδώ και πολύ καιρό.

νομίζω ότι αυτό είναι το μέλλον, επειδή οι μικρές αίθουσες που δείχνουν ανεξάρτητες και art ταινίες εξαφανίζονται. τα πάντα έχουν γίνει ψηφιακά και δεν αντέχουν οικονομικά να αλλάξουν. επιπλέον, έχω προσέξει ότι όλοι οι μικρότεροι από 35 βλέπουν τα πάντα στο λάπτοπ τους. γιατί λοιπόν να μην πάω κατευθείαν σε αυτούς; δεν βλέπουν τηλεόραση, πηγαίνουν σινεμά μόνο όταν πρόκειται για χαβαλέ, σε κάποιο μπλοκμπάστερ με 12 από τους φίλους τους. δεν πηγαίνουν πραγματικά σε κάποια ταινία, πηγαίνουν σε ένα κοινωνικό γεγονός. όλοι πάνε να δουν τον μπάτμαν ή κάτι τέτοιο. οι μικρές αίθουσες που δείχνουν τις καλλιτεχνικές ταινίες είναι παρελθόν πια, έτσι είμαι πρωτοπόρος και νομίζω ότι αυτό που κάνω θα πετύχει. αυτό θα αρχίσουν να κάνουν και όλοι οι νεαροί κινηματογραφιστές. ανοίγω το δρόμο.
δεν νοσταλγείς τη μεγάλη οθόνη;

ναι, φυσικά, αλλά τι μπορείς να κάνεις; σε λίγο δεν θα υπάρχουν αίθουσες να δείχνουν ταινίες. πρέπει να προχωρήσεις. δεν πρέπει να μείνεις στάσιμος. φυσικά και μου αρέσει το φιλμ και το 35mm, αλλά δεν υπάρχουν μέρη να τα δείξεις. ακόμα κι αν τραβήξεις σε φιλμ θα το κάνουν ψηφιακό, έτσι κι αλλιώς. επίσης, ο εξοπλισμός έχει γίνει τόσο καλός τώρα και όλο καλυτερεύει. ξέρεις η σπουδαία κάμερα για φιλμ, η arriflex, έχει φτιάξει μία ψηφιακή κάμερα που τη λένε alexa και μπορεί να συγκριθεί με το φιλμ 35mm. αυτή χρησιμοποιούν τώρα και είναι εκπληκτική. το πρόβλημα με την ψηφιακή στην αρχή ήταν που δεν μπορούσες να τραβήξεις με σκιά και φως ταυτόχρονα, αλλά τώρα υπάρχουν εναλλακτικές όπως και στο φιλμ.
το ότι την βάζεις online έχει καθόλου σχέση με το θέμα της λογοκρισίας;
αν έβγαζα αυτή την ταινία κανονικά, δεν θα έπαιρνα ποτέ αξιολόγηση [για άδεια προβολής]. θα υπήρχαν μόνο δύο σινεμά στις ηπα που θα μπορούσανα να την προβάλλουν, ένα στη νέα υόρκη και ίσως ένα στην καλιφόρνια και αυτό θα ήταν όλο. θα την πρόβαλλαν χωρίς άδεια κι αυτό είναι γελοίο. αλλά στο ίντερνετ τα παιδιά βλέπουν τα πάντα, βλέπουν πορνογραφία. το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πατήσουν το κουμπί που λέει «είμαι 18», έτσι απλά. η ιδέα μου προέκυψε επειδή έχω ένα μικρού μήκους ταινιάκι με τίτλο jonathan που όλοι φοβούνται να δείξουν. ζήτησα να κάνω μία ειδική προβολή στις κάνες και μίλησα  στο διευθυντή του φεστιβάλ, τον thierry fremaux, ο οποίος είχε απορρίψει το ken park και μετά το μετάνιωσε. του είπα ότι δεν ήθελα να είμαι στο διαγωνιστικό, ήθελα απλά να προβάλλω αυτό το μικρό φιλμ 22 λεπτών και φοβούνταν να το κάνουν.
τι υπόθεση έχει;
είναι για τον τζόναθαν βελάσκεζ που έπαιζε στο wassup rockers και έχει τώρα ένα συγκρότημα στο λος άντζελες που ονομάζεται reVolt. θαυμάσια μπάντα. η ταινία είναι ο τζόναθαν στα 14 και στα 21. πάμε πίσω μπρος στο χρόνο. μιλάει για το μέλλον όταν ήταν 14 και τον δείχνουμε στα 21. όλοι φοβούνται να την προβάλλουν.
γιατί;

θα δεις. μετά το marfa girl θα το ανεβάσω στο larryclark.com. δεν θα έχεις δει τίποτα παρόμοιο.
το
marfa girl, επομένως, είναι μόνο η αρχή;
θα το συνεχίσω. είναι μία τριλογία. τον επόμενο απρίλιο θα γυρίσω το marfa girl ii και ένα χρόνο μετά το marfa girl iii. αυτή τη στιγμή γράφω το δεύτερο.
υπάρχει πολύ γυμνό και σεξ στο
marfa girl;
ναι, φυσικά. είναι δικιά μου ταινία, εσύ τι νομίζεις;



Δεν υπάρχουν σχόλια: