Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

η νίκη της ακαδημίας πλάτωνος

Παίρνω τώρα τελευταία ένα ταξί για την πλατεία Βάθη, ο ταξιτζής κάθεται δίπλα μου και μιλάει σπαστά ελληνικά. Τον παίρνει ένας τύπος τηλέφωνο, μιλάνε στα αλβανικά και του λέω «Αλμπάνια;» Μου λέει «τι είναι αυτό; Δεν ξέρω» και με ρωτάει «πού πηγαίνεις»; Του λέω «πιο πάνω» -ευτυχώς του είπα ψέμα- «ένα ζευγάρι γνωστών μου έχει τσακωθεί και πάω να τους τα ξαναφτιάξω». Κάτι μου ήρθε, έτσι διαισθητικά. Μου λέει «είσαι πολύ όμορφη γυναίκα» και εγώ σκέπτομαι από μέσα μου τι ψέματα μπορεί να πει ο άντρας για να πηδήξει.
Είναι τελείως υποκειμενικό αυτό, γιατί να είναι ψέματα;

Κοίταξε, τώρα φοράω και το σκούφο, το μαλλί μου είναι σε καλή κατάσταση. Το μαλλί μου ήταν άβαφτο, είχε βγει άσπρη ρίζα μέχρι κάτω, ήμουν αγουροξυπνημένη και πήγαινα για αγγαρεία. Μου λέει ο τύπος «έχεις δεσμό;». Του λέω «βασικά είμαι κατά του δεσμού, αλλά αν βρω κάποιον, μένω και μαζί του και 3 μήνες». Μου λέει «θέλεις να τα φτιάξουμε;». Του λέω «μα εμένα μου αρέσουν οι μικροί». «Μικρός είμαι» μου λέει αυτός -ήτανε γύρω στα 40. Λέω «εντάξει, μικρός είσαι». Μου λέει «είσαι πάνω από 35;». Του λέω «ναι», μου λέει «δεν σου φαίνεται». Και ξανασκέφτομαι εγώ «καλύτερα να μου έλεγε στα ίσια, ότι ξέρεις έχω να πάω 2-3 μήνες με γυναίκα, ψάχνω μία τζάμπα, να κλείσουμε την κούρσα». Του λέω «εντάξει μωρέ, πιο μικρούς εννοούσα, δεν πειράζει». Και για να τον ξενερώσω του λέω «υπάρχει και ένα πρόβλημα ακόμα». Μου λέει «τι;». Του λέω «ο άντρας μου αρέσει να είναι και μαστούρης». «Εντάξει», μου λέει, «να πάρω και ένα μαύρο και να βγούμε». Του λέω «εγώ δεν κάνω μαύρο, καν’ το μόνος σου». «Ντάξει», μου λέει, «αλλά έχω και εγώ έναν όρο». Του λέω «πες τον μου», λες και τα είχαμε φτιάξει. Μου λέει «όταν θα το κάνουμε, θα βάλω και προφυλακτικό». Τσαντίζομαι εγώ, «με λες βρομιάρα, ότι έχω κάποια αρρώστια;». Ξέρεις το πήρα πατριωτικά, παρεξηγήθηκα, απωθημένα μου παλιά. «Όχι», μου λέει, αλλά ξέρω πως θα σε αφήσω έγκυο». «Έχεις ακούσει ότι αν πας με γυναίκα από μια ηλικία και μετά έχει εμμηνόπαυση», σκεφτόμουν και του λέω «ντάξει μωρέ, θα το βάλω, μην ανησυχείς». Και μου λέει «να ξέρεις όμως, εγώ αντέχω πολύ». Ε, αυτό ξέρεις τι σημαίνει όμως: δεν αντέχω με τίποτα. Λέω ΟΚ, με αφήνει εκεί κοντά, του πληρώνω την κούρσα και φεύγω.
Γενικά όταν μιλάει ένας άντρας πολύ για το σεξ, σημαίνει ότι κάτι τρέχει, δεν είναι πολύ λογικό.
Εντωμεταξύ, άλλη μια φορά που καθόμουν πίσω, ένας άλλος ταξιτζής, λίγο πριν φτάσω στο σπίτι γυρίζει και μου λέει «είσαι πολύ καυλιάρα  γυναίκα». «Ρε γαμώτο» λέω, «έπεσε σύρμα ότι υπάρχει μια εύκολη στην ακαδημία Πλάτωνος και πλάκωσαν οι ταξιτζήδες;». Και μου λέει «θέλεις να τα πούμε;». Και λέω «ωραία, να τα πούμε», μου δίνει ένα τηλέφωνο, του δίνω και εγώ το δικό μου και του λέω «κοίταξε το πρωί εγώ δεν μπορώ, ψάχνομαι». Εννοούσα ότι ψάχνω δουλειά, ψάχνω από εδώ, ψάχνω από εκεί… Και μου λέει «μα εγώ μέχρι τις 11 το βράδυ δεν θα σε ενοχλήσω…». Φτάνουμε, βγαίνω απ΄ το ταξί τρέχοντας γιατί θέλω τουαλέτα, δεν ξέρω αυτός τι κατάλαβε, και ενώ τον είχα πλήρωσει, κάνει το αμάξι όπισθεν και με ακολουθεί από πίσω. Μάλλον νόμιζε ότι πάω να του ξεφύγω; Και τις προάλλες μου λέει η μάνα μου: «ήταν ένας ταξιτζής έξω από το σπίτι και κοίταζε αριστερά δεξιά αλλά είδε εμένα που μπήκα και έφυγε». Δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο.
η συνέντευξη της νίκης εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: