Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2012

rtmone



Έπρεπε να βρω μια υπογραφή, αλλά δεν ήξερα όλο αυτό το πράγμα περί nicknames, οπότε θεώρησα αυτονόητο ότι από την στιγμή που τα hip hop συγκροτήματα είχαν ονόματα με τρία γράμματα, έτσι έπρεπε να είναι και το δικό μου. Είδα ένα περιοδικό Μετρό που είχε λεξικό για skate. Εγώ βέβαια δεν έχω καμία σχέση με skate. Έλεγε radical: ριζοσπαστικός. Wow, γαμάτο λέω! Δεν ήξερα βέβαια ακριβώς τι σημαίνει ριζοσπαστικός, αλλά μ’ άρεσε. Μετά είδα trick: κόλπο. Λέω είμαι ο ριζοσπαστικός κολπατζής! Και το τρίτο τι να είναι; Man! Οπότε ήμουν ο Radical Tricker Man παύλα Μανώλης. Επειδή καταλάβαινα ότι είναι άθλιο, έπρεπε να το υποστηρίξω αυτό το πράγμα, βελτιωνόμουν στο γκράφιτι και με εκτιμούσαν όλοι περισσότερο για το στυλ μου. Και από τη στιγμή που είχα σεβασμό, μετά λέω θα το κάνω Respect Me! Και έγινα o Respect Me μέχρι την πρώτη Λυκείου που με ρωτάει ένας καθηγητής μου «Τι σημαίνει αυτό;» και μου λέει για πλάκα «Ρε τον μαλάκα;». Kαι λέω αυτό είναι! Αυτογνωσία! Το γνώθι σ’ αυτόν. Οπότε θεώρησα ότι θα έχει πλάκα το RTM και είναι και ένα κοινωνικό σχόλιο το ρε το μαλάκα από μόνο του. Έτσι έμεινε το RTM. Και το κράτησα επειδή στις κουβέντες πάντα γελούσε ο κόσμος και μου αρέσει το χιούμορ.
ολόκληρη εδώ.