Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2011

τσαϊ-νίζ


~στα κινέζικα μπακάλικα στον κεραμεικό, εκτός από μεγάλη ποικιλία από υλικά για απωανατολίτικα πιάτα [κινέζικα λάχανα, αυγά πάπιας, εξωτικές σάλτσες, νουντλς, ρύζια, παστά και αποξηραμένα φρούτα] οι τιμές είναι τόσο χαμηλές, που σε κάνουν να αισθάνεσαι μαλάκας. τόσο καιρό ψώνιζα ακριβώς τα ίδια σε ελληνικά σουπερμάρκετ και έδινα πιο πολλά απ' τα διπλάσια.
η σάλτσα σόγιας kikkoman π.χ., το λίτρο, στοιχίζει 4,80, ενώ στο σουπερμάρκετ που κάποτε είχε και του πουλιού το γάλα την πλήρωσα 7,40. στο μπακάλικο της γειτονιάς μου 5,50 τα 200 γραμμάρια -σ' αυτόν τον βρωμιάρη που προτιμάει να σου χαλάσει 5ευρο, παρά να σου χαρίσει 5 λεπτά.
η σάλτσα ψαριού στο κινέζικο έκανε 1,50 ευρώ [είχα πάρει μια άλλη ακριβότερη και η κινέζα μου είπε "αυτό πιο καλό" και μου έδειξε τη φτηνή, οπότε την άκουσα], την ίδια στο σουπερμάρκετ την τελευταία φορά την πλήρωσα 4 ευρώ.
τέλος πάντων, από τη χαρά μου αγόρασα και μια σούπα φυστίκι σε κονσέρβα που ήταν ό,τι πιο αηδιαστικό έχω φάει στη ζωή μου [φυστίκια σε γάλα, ανοίγεις την κονσέρβα και σε περιμένει η φρίκη].
το συγκεκριμένο μπακάλικο στη λεωνίδου, απέναντι ακριβώς από το πιο busy μπουρδέλο της αθήνας [στο οποίο μπαίνουν 5-5 και βγαίνουν 6-6 -δεν ξέρω πώς, αλλά γίνεται!] και δίπλα στην γκαλερί της ρεβέκκας καμχή, έχει μια ικανοποιητική ποικιλία από άγνωστα είδη και γουόκ με 6 ευρώ.
λίγο πιο πέρα, πάλι στη λεωνίδου, καμιά πενηνταριά μέτρα απ' το μπουρδέλο, βρίσκεται το χριστιανικό κέντρο αθηνών. δεν ξέρω πόσο χριστανικό είναι ένα κέντρο με σταυρό, γύρω απ' τον οποίο έχουν βάλει βελόνες για να καρφώνονται τα άτυχα περιστέρια. προχθές το βράδυ που σταθήκαμε για λίγο απ' έξω απ' το κτίριο, και μόλις είχα βγάλει τη φωτο, πετάχτηκε ένας τύπος με απειλητικές διαθέσεις -έτσι νόμισα, ότι θύμωσε που τράβηξα φωτο τον σταυρό- και μας μοίρασε φυλλάδια που στο εξώφυλο ρωτάνε: "υπάρχει τελικά ελπίδα;" και στο εσώφυλλο έχουν ένα μπλέντερ-γυάλα με ένα χρυσόψαρο που έχει ξεκινήσει να λειτουργεί κι ετοιμάζεται να κάνει το ψαράκι χαρτοπόλεμο.
~την προηγούμενη μέρα, κι ενώ διέσχιζα την ομόνοια, ήρθε τρέχοντας πίσω μου ένας άλλος τύπος, αγνώστου εθνικότητας, με τουρμπάνι και μούσι και μου έδωσε ένα βιβλιαράκι με αποσπάσματα απ' το κοράνι ["η ανάσταση και το υπερπέραν"]. τα μαζεύω, αχρείαστα να 'ναι.
~μ' αρέσουν πολύ αυτοί:
Loops over the bass line by ParrotHeadz