Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

schnitt



~Τον Mikael Kennedy τον ανακάλυψα σήμερα το πρωί από ένα μήνυμα του eraser
στο cbox. Αυτές είναι μερικές από τις polaroid που τράβαγε εδώ και χρόνια στις περιπλανήσεις του στην αμερικάνικη ήπειρο. Είναι εντελώς αμερικάνα, σαν εικονογράφηση σε τραγούδια του Bonnie Prince Billy και με το μοναδικό ξεθωριασμένο χρώμα που μόνο οι polaroid μπορούν να έχουν. Βρήκα και μια συνέντευξή του που πάνω κάτω έλεγε τα παρακάτω [είναι του 2008 και στα τελευταία έχω κάνει update μόνος μου. Φαντάζομαι ότι αν την έδινε τώρα, θα έλεγε αυτά ακριβώς]:
"Τα ταξίδια ήταν πάντα το κεντρικό θέμα στη δουλειά μου. Είναι δύσκολο να πω πότε ξεκίνησε η μανία, ίσως από τα γράμματα που έστελνε στο σπίτι ο αδερφός μου όταν ήμουν στο γυμνάσιο και περιέγραφε πώς πήδαγε από τρένο σε τρένο, γυρίζοντας όλη τη χώρα. Άρχισα να κάνω ωτοστόπ στα 17 μου, έπειτα πέρασα 5 μήνες στο αυτοκίνητο, οδηγώντας παντού στις Ηνωμένες Πολιτείες, κάτι που καθόρισε και το θέμα της διπλωματικής μου στο σχολείο, η οποία είχε τίτλο «η ζωή των παιδιών είναι χάλια». Μετά το σχολείο πέρασα χρόνια τριγυρνώντας από άκρη σε άκρη στην Αμερική, έμενα σε σπίτια καλλιτεχνών και δούλευα σε ένα νησί που ονομαζόταν Star Island, κοντά στην παραλία του New Hampshire. Οι φωτογραφίες που μάζευα όλα αυτά τα χρόνια έγιναν το υλικό για το πρώτο μου βιβλίο «Still, Not Dead». Εκείνη την περίοδο παθιάστηκα με τα φιλμ Polaroid κι άρχισα να κουβαλάω μαζί μου παντού την Polaroid SX70, τραβώντας ασταμάτητα φωτογραφίες, παράλληλα με ό,τι άλλο πρότζεκτ δούλευα. Η φίλη μου η Mandy Lamb [μια εκπληκτική φωτογράφος] κι εγώ αγοράζαμε φιλμ απ’ το ebay, ακόμα κι όταν ήμασταν τόσο απένταροι που πουλάγαμε το αίμα μας για να βρούμε τα λεφτά.
Το πρότζεκτ μου με τις Polaroid είναι το πιο μακροχρόνιο, τραβάω εδώ και δεκατρία χρόνια ασταμάτητα. Τα τελευταία 6 χρόνια τις Polaroid των ταξιδιών μου τις δημοσίευα σε ένα blog που ονομάζεται 'Passport To Trespass'. Περιπλανιόμουν και τράβαγα φωτογραφίες όπου κι αν ήμουν, κι έχτιζα φράσεις μέσα σ’ αυτές, τις οποίες επαναλάμβανα ξανά και ξανά μέχρι να τις ποστάρω στο blog. Περίπου κάθε 6 μήνες μάζευα όλες αυτές τις εικόνες και κυκλοφορούσα καλλιτεχνικά βιβλία σε περιορισμένα αντίτυπα".
Το φωτο-blog του με τις polaroid του ταξιδιού [όπου πουλάει και όσα art books έχουν απομείνει] ο Mikael Kennedy σταμάτησε να το λειτουργεί στις 26 Μαΐου 2011.
~Ξεκίνησαν με το Low Land και συνεχίζουν ακάθεκτοι και όλο και πιο δυναμικοί. Ο ΙΟΝ και ο Freddie F. σε μεγάλα κέφια. Δύο κομμάτια απ' το ep που έρχεται [το πάνω το λένε "Schnitt" και το κάτω "Dead Roach Blues". Λεπτομέρειες σύντομα]:
Schnitt (ft. Freddie F.) by ION_ Dead Roach Blues (ft. Freddie F.) by ION_