Σάββατο, 11 Ιουνίου 2011

πυρκαγιά


στο ''πυρκαγιά'' μπορεί να στείλει οποιοσδήποτε τα πρώτα πράγματα που θα έσωζε αν έπιανε φωτιά το σπίτι του -δηλαδή αυτά που είναι τα πιο πολύτιμα ή αγαπημένα του, αυτό είναι και το point, μην στέλνετε άλλα ''δεν θα έσωζα τίποτα'' ή σπίρτα και αναπτήρες, έχω ήδη αρκετά. επίσης, στη φωτο δεν βάζουμε ανθρώπους, εννοείται ότι πρώτα θα σώσεις τον δικό σου άνθρωπο και τα παιδιά σου. τα κατοικίδια εξαιρούνται, μπαίνουν δηλαδή στη φωτογραφία.
τα στέλνεις στο therealmhulot@gmail.com
[φωτο, λίστα με αντικείμενα που περιέχει η φωτο και ινφο: όνομα, ιδιότητα, προαιρετικά ηλικία, λινκ με μπλογκ ή ο,τιδήποτε]. κάπως έτσι:
m.hulot
blogger
http://pyrkagia.tumblr.com
~την τσίσα.
~δίσκους μεγάλης συναισθηματικής αξίας: το "a summer she has never been, a winter she fears" του theodore, το "stitches" του larry gus, το άλμπουμ των baby guru.
~το ''superfly'' του curtis mayfield γιατί είναι μάλλον το πιο αγαπημένο μου άλμπουμ.
~τα βιβλία του andrian mole γιατί τα έχω αγοράσει τόσες πολλές φορές που δεν αντέχω να τα ξαναγοράσω. και τη ''μητέρα του σκύλου'' του μάτεσι επειδή την έχω με αφιέρωση.
~το ρολόι του παππού μου.
~το royal tenenbaums.
~το μόλεσκιν με όλα τα τηλέφωνα φίλων και γνωστών. κι ένα συλλεκτικό, με μοναδικό εξώφυλλο.
~τον μιλού και τον λευκό ''μίκυ'', δώρα και τα δύο.
~το κουτί με τις πολαρόιντ.
η συνέχεια εδώ.