Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011

r.i.p.


~την ημέρα που πήγα στο barcode tattoo για να του πάρω τη συνέντευξη ήταν όλοι στην τσίτα. έτρεχαν, δεν περπατούσαν και αυτό μου είχε κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση. μου το είπε μεταξύ αστείου και σοβαρού και ο ίδιος αργότερα, όταν με πήρε στο διπλανό δωμάτιο με τα σημειώματα και τις φωτογραφίες για να μου διηγηθεί τη ζωή του. δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω, μου τα είπε όλα με μια ανάσα, σε 15 λεπτά, επειδή δεν ήθελε να αφήσει τον κόσμο στο στούντιο να περιμένει.
δεν τον ήξερα τον λεκτικό επεξεργαστή, ούτε και τον ξανείδα από τότε. μιλήσαμε και άλλη μια φορά στο τηλέφωνο (όταν έβαλα τη συνέντευξη στο μπλογκ και με πήρε να με ευχαριστήσει που "είχα σεβαστεί τα λόγια του"), αλλά η συνάντησή μας ήταν από τις πιο αμήχανες στιγμές στη ζωή μου. όταν τον έβλεπες ήταν "ψαρωτικός'', έτσι και σε συμπαθούσε όμως, είχε έναν μοναδικό τρόπο να σε χαλαρώνει. μου είχε πει και το πιο κολακευτικό πράγμα που μου έχει πει ποτέ άνθρωπος, δεν έχει σημασία τι, πάντως με είχε συγκινήσει πιο πολύ κι απ' το συγκλονιστικό στόρι του.
ο λεκτικός επεξεργαστής ήταν ένα μικρό παιδί σε σώμα γίγαντα και το μόνο σίγουρο είναι ότι ήταν περήφανος για τα παιδιά του. τα λάτρευε τα παιδιά του. ήταν ο τέλειος πατέρας και έτσι θα τον θυμάμαι. εδώ είναι η συνέντευξη.
~To 2002 δούλευα στο Barcode Tattoo του Αντρέα Μαρνέζου. Πολλοί νομίζουν ότι το καθεστώς σε ένα tattoo studio είναι με χαβαλέ, καλοπέραση και αλλά τέτοια όμορφα. Μπορεί.
Στο μαγαζί του Αντρέα όμως τρέχαμε από το πρωί μέχρι το βράδυ, πολλές φόρες γκρινιάζαμε και αγανακτούσαμε για τον φόρτο. Δεν έχουν καμία σημασία όλα αυτά όταν μαθαίνεις ότι αυτός ο άνθρωπος αφήνει Παρασκευή την τελευταία του πνοή, λίγο πιο μακριά από το μαγαζί που αγάπησε. Ένας άνθρωπος που φοβούσουνα όταν τον έβλεπες από μακριά, αλλά άμα σου μιλούσε καταλάβαινες το παιδάκι που κρυβόταν εκεί μέσα στην ψυχή του. Εκκεντρικός, αληθινός, καλός, δαίμονας, αυτοδίδακτος, οικογενειάρχης. Οι καλοί φεύγουν πρώτοι και μένουν πίσω τα συντριμια. Η ευχή και κατάρα του να είσαι άνθρωπος. r.i.p [Ηλίας Αποστολάκης].