Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

baby guru_release party


η πρώτη φορά που άκουσα δείγματα απ' το δίσκο τους ήταν 2010, αρχές φεβρουαρίου, έκαναν πρόβες στο υπόγειο του king elephant με πίτσες, τούρκικα στραγάλια και σταφίδες και ηχογραφούσαν κρουστά για το bounce με κολοκύθες και ταμπούρλα. το άλμπουμ τους μπορεί να ήταν ακόμα σε ''πρωτόγονη'' μορφή, ήταν φανερό όμως από τα πρώτα δείγματα ότι ήταν κάτι ξεχωριστό. πολύ ξεχωριστό. κάτι σαν can με τα φωνητικά του jim morisson και ποπ που θύμιζε λίγο το μάντσεστερ στις αρχές των 90s και αρκετά τον beck. κάποια στιγμή θυμάμαι είχα πει ότι μου θυμίζουν blur και ο obi το είχε πάρει βαρέως, δεν ξέρω γιατί, οι blur μου άρεσαν και μου αρέσουν ακόμα και κάθε φορά που ακούω το rainy day έχω την αίσθηση ότι είναι κομμάτι απ' το ''13''.
αφού έπαιξαν ολόκληρο σχεδόν το άλμπουμ και επέλεξαν τα δύο κομμάτια του πρώτου άτυπου single τους [το ''holy grail'' και το ''secondary angle and shades of infinity'', τα πρώτα κομμάτια που ανέβασαν στο myspace τους], έβαλαν ν' ακούσουμε κι ένα κομμάτι που δεν θεωρούσαν άξιο λόγου και δεν είχαν σκοπό να συμπεριλάβουν στο lp. αυτό το κομμάτι ήταν το marilu!
το marilu έχει στόρι που δεν ξέρω αν επιτρέπεται να το γράψω, πάντως ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη της βραδιάς, μαζί με την απίθανη πίτσα και το αφρικάνικο άγαλμα που ήταν ο λόγος για το ''baby guru''. ήταν ''χιτ'' απ' την πρώτη φορά που το άκουγες και νομίζω ότι είναι και το πιο αγαπημένο μου απ' το δίσκο τους. δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο κομμάτι του δίσκου, μάλλον όχι, μετά από τόσες φορές που τον έχω ακούσει -όμως- σε όλες του τις μορφές, είναι δύσκολο να διαλέξω το καλύτερο. δεν είμαι ο κατάλληλος να μιλήσω για το δίσκο τους επειδή δεν γίνεται να είμαι αντικειμενικός. μετά το stitches είναι ο ελληνικός δίσκος που έχω ακούσει περισσότερο εδώ και... πολλά χρόνια, τον θεωρώ τον καλύτερο ποπ που μπορείς να πετύχεις στην ελλάδα σήμερα και live είναι ακόμα καλύτερος.
o δίσκος [που λέγεται επίσης baby guru] βρίσκεται -επιτέλους- στα δισκάδικα και την παρασκευή το βράδυ [18.3] θα τον παρουσιάσουν ζωντανά στο bios. με ελεύθερη είσοδο. θα γίνει τσερνομπίλ.