Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

kapetank radiohead day


~η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί. ο ταξιτζής ήταν ο πιο ευγενικός ταξιτζής που έχω πετύχει ποτέ στην αθήνα. είχα εικοσάρικο, και επειδή δεν είχε ρέστα, μας είπε ''δώστε ό,τι έχετε ρε παιδιά και είμαστε εντάξει, δικό μου είναι το λάθος'' [!], δηλαδή σοκ. επειδή μας έπιασε κι εμάς το φιλότιμο δεν δεχόμασταν με τίποτα να τον αφήσουμε απλήρωτο, έτσι έσβησε το μετρητή, προχώρησε μέχρι το ψιλικατζίδικο, κατέβηκε, χάλασε ένα δικό του εικοσάρικο και μου έδωσε τα ρέστα. τι ωραίος τύπος. μου έδωσε κι απόδειξη που λέει ''εκμεταλλευτής: 1, λαδίκος γεώργιος, έδρα ίλιον'' [αξίζει να αναφερθεί, ακόμα κι αν δεν ήταν το δικό του όνομα]. είναι κάτι τέτοιες ασήμαντες στιγμές που σε κάνουν να θέλεις να γίνεις καλύτερος άνθρωπος.
~μετά, στο γραφείο, με πήρε τηλέφωνο ένας κούριερ και μου ζήτησε διεύθυνση επειδή είχα ένα δέμα με γαλακτομπούρεκο απ' τον γαλιφιανάκη! δώρο. όχι απ' τον ίδιο το γαλιφιανάκη, αλλά από τον kapetank τον μέγα. ζεστό, λαχταριστό, θα μπορούσε να ήταν και το highlight της ημέρας αν δεν λάβαινα το μήνυμα από τον vj που ολοκλήρωσε την ευτυχία: ''άνοιξε αυτό το λινκ''!
~λοιπόοοον, την ώρα ακριβώς που ξεκίναγα να φάω την πρώτη μπουκιά, ανακάλυψα ότι το λινκ είχε το νέο άλμπουμ των radiohead, το οποίο με το που ξεκινάει σκέφτεσαι ότι ναι, είναι πραγματικά αυτό που θα έπρεπε να κάνουν οι radiohead το 2011. το bloom της αρχής ακούγεται σαν flying lotus, συνεχίζει σαν flying lotus και στα τρία πρώτα κομμάτια είναι φως φανάρι όλες οι ''κακές'' συναναστροφές του thom τα τελευταία χρόνια. μετά το ξαναγυρίζει στα επικά ακουστικά και στα μοιρολόγια και σε πιάνει νύστα. ok, μετά από 20 χρόνων καριέρα τα 4 πολύ καλά κομμάτια στο όγδοο άλμπουμ είναι μεγάλο κατόρθωμα, ειδικά όταν οι υπόλοιποι της γενιάς σου έχουν γίνει πιο βαρετοί κ απ' τον θάνατο.
[ο kapetank έχει από σήμερα πέντε θαυμαστές και έναν σαστισμένο κοιλιόδουλο που δεν ξέρει πώς να του ανταποδώσει το δώρο, εμένα].
~αδέλφια μου, αλήτες, πουλιά.