Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

τζος πίρσον


ο josh t. pearson ήταν ο τραγουδιστής και κιθαρίστας των lift to experience, ένας πολύ ωραίος τύπος, φτυστός ο συχωρεμένος ο γείτονάς μου [ένας φράκτης μας χώριζε, πέθανε πριν από καναδυο χρόνια από κίρρωση του ήπατος], ο οποίος πριν από 5 χρόνια είχε παίξει δυο συγκλονιστικές live βραδιές στο μικρό μουσικό θέατρο. δεν είχε τύχει να τον ξανακούσω από τότε, μέχρι που ο man προχθές το βράδυ φαγώθηκε με αυτό το δίσκο. δεν είχα δει τι μου έδινε και ήμουν έτοιμος να ''πλακωθούμε'' [συνήθως τον βρίζω προκαταβολικά, πριν προλάβω να ακούσω] αλλά πάσο, γιατί ο josh δεν προσφέρεται για καυγάδες. ο πρώτος επίσημος σόλο δίσκος του λέγεται last of the country gentlemen και αν έχεις όρεξη ν' ακούσεις κάποιον να σπαράζει με μόνη συνοδεία μια κιθάρα, τότε πέτυχες ένα αριστούργημα.
ακόμα δεν έχω αντοπίσει γιατί μ' αρέσει τόσο πολύ αυτό το άλμπουμ, χθες το βράδυ που άκουγα το sweetheart, i ain't your christ είχα ανατριχιάσει. μου έρχονταν στο μυαλό εικόνες από το buffalo 66 και το king of marvin gardens και μετά θυμήθηκα το sapphie του richard youngs. αυτά φτάνουν.
μπορεί να είναι κι ο καλύτερος δίσκος που έχω ακούσει φέτος. τουλάχιστον για σήμερα.