Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

κυριακή


~εντάξει, δεν είναι και ν' απορεί κανείς, αλλά το χειρότερο τραγούδι στο δίσκο της janelle είναι το make the bus -αυτό που συμμετέχουν οι of montreal [και του γαμάνε τα
πρέκια]. κατά τ' άλλα, το the archandroid παρόλο τον αχταρμά και το φόρτωμα [λίγο απ' όλα] είναι απ' τα άλμπουμ που μπορείς άνετα να προτείνεις σε οποιονδήποτε, ό,τι μουσική κι αν ακούει. η janelle monae είναι μια 24χρονη που ξεκίνησε πολύ ελπιδοφόρα κάπως έτσι και αξίζει κάθε [καλή] λέξη που έχει γραφτεί γι' αυτή. το άλμπουμ της δεν είναι η σόουλ αποκάλυψη που βλέπουν οι αμερικάνοι, αλλά στις ήσυχες στιγμές του είναι εξαιρετικό [αν είχε μόνο αυτές ίσως και να το έλεγες και αποκάλυψη...].
~σχεδόν αποκάλυψη ήταν το χθεσινοβραδινό λάιβ του ματέους στη δημοτική αγορά της κυψέλης. περισσότερα τις επόμενες μέρες. προς το παρόν αυτό.

Σάββατο, 29 Μαΐου 2010

σάββατο


[. . .]


elfish tapes live


ΙΟΝ presents

Elfish Tapes / Ένα ψηφιακό παραμύθι γραμμένο αναλογικά
Μετά από δύο επιτυχημένα albums («Νο Camera»/2005 - Klik Records και «You & Me»/2009 – Klik Records) ο ΙΟΝ (Γιάννης Παπαϊωάννου) επιστρέφει με το νέο του project «Elfish Tapes» για να επιβεβαιώσει όσους τον έχουν ήδη χαρακτηρίσει ως έναν από τους πρωτοπόρους εξερευνητές της ελληνικής ατμοσφαιρικής electronica.
Η ατμόσφαιρα, όμως, είναι μόνο το ένα στοιχείο που μοιάζει να διαπερνά το νέο του άλμπουμ, που ξεκινά από τα βάθη της μνήμης για να καταλήξει στην πιο σκληρή εκδοχή του τώρα. Η νοσταλγία, σχεδόν ακατέργαστη, είναι η ευθεία γραμμή που ενώνει τα 14 tracks του «Elfish Tapes», τα οποία, όπως και ο τίτλος τους, μοιάζουν με αναλογικές κασέτες γραμμένες πρωτίστως μέσα στην φαντασία ενός κοριτσιού, με το όνομα Elfish.
Αφήνοντας για λίγο πίσω του την καθαρόαιμη techno που υπήρξε σήμα κατατεθέν του, ο ΙΟΝ απογυμνώνει τα ηλεκτρονικά ηχοτοπία του για να ολοκληρώσει μια τρυφερή και ταυτόχρονα βίαιη συμφωνία για την ενηλικίωση. Χρησιμοποιώντας μαγνητοταινίες, φυσικούς ήχους & field recordings, παραδοσιακά ηλεκτρικά όργανα, φωνές που αφηγούνται την ιστορία του χαμένου κοριτσιού, και μαζί με δάνεια από την μυθολογία μιας ημιτελούς οικολογικής εποποιίας, ο ΙΟΝ βυθίζεται στο ανεξερεύνητο, το συνειδησιακό και το ανιδιοτελώς ρομαντικό. Και στην πιο ώριμη στιγμή της διαδρομής του μέσα στην αχανή χώρα της ηλεκτρονικής μουσικής δίνει από την αρχή νόημα στην ξεχασμένη έννοια της αθωότητας. Μαζί του συνεργάζονται οι Φαίδρα Βόκαλη στις φωνές, η May Roosevelt στο theremin, οι Σπύρος Φάρος και Ηλίας Κατελάνος στις ηλεκτρικές κιθάρες και η Αγγελική Βρεττού στα video.
Το άλμπουμ «Elfish Tapes» κυκλοφόρησε το Σάββατο, 27 Μαρτίου σε μορφή file/mp3 μέσω free download από το επίσημο blog του ΙΟΝ
http://nocamera.wordpress.com/2010/03/27/ion-elfish-tapes-free-filemp3-download/
Η πρώτη ζωντανή παρουσίαση του άλμπουμ “Elfish Tapes” θα γίνει στις 29 Μαΐου στην KNOT Arts Gallery. Εκεί θα παρουσιαστούν κομμάτια / αποσπάσματα / ηχογραφήσεις από το άλμπουμ, ενορχηστρωμένα σε ένα ενιαίο live διάρκειας 66.5 λεπτών από τον ION και τους καλεσμένους μουσικούς που έχουν παίξει σε αυτά. Ταυτόχρονα, θα γίνει και η προβολή των video της Αγγελικής Βρεττού, τα οποία έχουν σκηνοθετηθεί για το project και που συγχρονισμένα με την μουσική θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά ολοκληρωμένη την εικόνα των Elfish Tapes.
Απόψε, Έναρξη: 21:30_Είσοδος: 7 ευρώ. στη knot.

ματέους


Ηχογραφημένο κατά το ήμισυ στο Hvammstangi της Ισλανδίας το Ugly doll's stories αποτελεί το πρώτο επίσημο άλμπουμ του Μάνθου Βιδάλη (Μ) και τη δεύτερη συνεισφορά του στον φωνογραφικό οίκο Οριλα μετά το 3" σπλιτ με τους No clear mind (orl01).
απόψε στη δημοτική αγορά κυψέλης στις 7 το απόγευμα, με ελεύθερη είσοδο.
dummy

Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

[. . .]


φακ μαλτίζερς


~ακόμα περισσότερο από την μπόχα που βγαίνει τα πρωινά από την εξώπορτα των διπλανών μου [ποδαρίλα ανακατεμένη με τσιγαρίλα και κάτι άλλο που δεν μπορώ να προσδιορίσω] με αηδιάζουν οι άντρες που μιλάνε με υποκοριστικά [η ντοματούλα, το φαγάκι, το νεράκι, το σκατουλάκι], δηλαδή αν έβλεπα κάποιον να ρουφάει με το καλαμάκι [φτου!] μιλκσέικ με ροχάλες και σκατά θα με αηδίαζε λιγότερο.
~το πιο περίεργο όνειρο που έχω δει τελευταία [και θυμάμαι] ήταν προχθές το βράδυ: έτρωγα αλμυρό τσουρέκι [ελβετικό] και έπινα μιλσκέικ μαλτίζερς κάπου κοντά στη θάλασσα. μόλις εμφανίστηκε αυτή άρχισε να τσιρίζει η πόπη τσαπανίδου και με ξύπνησε στο καλύτερο. από χθες το πρωί όποτε τη βλέπω στην τηλεόραση θέλω να την πλακώσω στις κλωτσιές. επίσης, δεν πρόκειται να ξανακοιμηθώ με ανοιχτή τηλεόραση [από την ακτινοβολία της οθόνης παθαίνεις καρκίνο στον εγκέφαλο].
~το μιλκσέικ μαλτίζερς είναι μια μαλακία και μισή [δοκίμασα σήμερα], ειδικά αν το πιείς μετά από τρία κομμάτια κοτόπουλο με πουρέ στα κέι-εφσί και ένα λίτρο κοκακόλα.
~i wanna touch your heart

ανάλ



Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010

Δευτέρα, 24 Μαΐου 2010

στο δωμάτιο της vanda


του αγίου πνεύματος με τις ταινίες του pedro costa. κι αυτή τη συλλογή με κομμάτια από δίσκους 78 στροφών από διάφορα μέρη του κόσμου.

μινόρε


είχα σκοπό να γράψω για τις άγαμες, ορφανές κορασίδες που σε λίγο θα είναι και άπορες με τα νέα μέτρα [θυμήθηκα δηλαδή ότι είχα γνωρίσει μία άγαμη, ορφανή και θεούσα υπάλληλο σε λόχο στρατηγείου που έπαιρνε μισθό δημοσίας υπαλλήλου μαζί με ένα μέρος από τη σύνταξη του νεκρού πατέρα της, τα οποία τα έτρωγε σε ταξίδια στους αγίους τόπους και σε λαμπάδες] αλλά άκουσα ξανά αυτό το κομμάτι και μου κόπηκε η φόρα. απ' αυτό το δίσκο.

Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

ayobaness


Ayobaness-The Sound of South African House EP‘ is a 4-track introduction to the vibrant urban club culture that rules the dance floors of South Africa.
Ayoba is a catch phrase born in the townships of Johannesburg which is used to express excitement. Right now South Africa is excited: in June and July millions of football fans worldwide will be turning their eyes on the rainbow nation for the 2010 World Cup. This could also be the time for the probably most crazy house culture in the world to shine. The last years have seen a growing interest in local music styles from around the world. Much of Western pop music seems stuck in endless recycling of its own history and has become more and more open for local styles like favela funk, cumbia or kuduro.
When apartheid finally came to an end in 1994 the South African township youths had created their own club music called kwaito. At the beginning kwaito was not much more than slowed-down house beats over which raps in Zulu, Xhosa and broken township English were laid. DJs had started playing Chicago house in the 80s and were selling mixes out of the trunks of their cars. SA’s kwaito rose to become the soundtrack for celebrating the end of apartheid and soon turned into the economic motor for the rebirth of a new black entertainment industry. Meanwhile house was always around and DJs started to fuse and produce their own local version adding uniquely South African sounds from kwaito vibes, Zulu Mbaqanga basslines to Hugh Masekela samples. Local house duos like Revolution or BOP were instant chart breakers and proved that the love of the nation is house.
With the kwaito craze fading, house has again taken the lead as SA’s number 1 party music. Today South Africa is the only country on the continent that has its unique local house culture. And the only country in Africa where kids dream of being a DJ not a singer. DJ Mujava from Pretoria came up with one of the major global club anthems in the last years: ‘Township Funk‘, released on Warp Records in the UK. The DJ and producer is part of a huge rebirth of black culture that has been taking part in South Africa since the end of apartheid. The main players of this cultural revolution grew up with a love for house music and have since made it their own.
The EP starts off with ‘Ayobaness‘ by Pastor Mbhobho, a crazy priest sporting a huge afro and wearing lots of bling bling. “His royal Ayobaness” or “The president of youth culture” as he puts it, he is a bit like South Africa’s very own version of Ali G. Pastor Mbhobho is followed by DJ Mujava’s “Mugwanti“, another smash hit from the suburbs of Pretoria. ‘Just in Time’ by Aero Manyelo from Midrand Johannesburg is a track with a bass that pumps the speakers of any township Shisanyama (a barbecue). Another hidden gem is DJ Steavy from Nelspruit whose ‘Ungazocala‘ offers a mix of ghetto and disco sounds.
This teaser EP will be followed by the physical and digital release of a full length 13-track compilation (due end of April/ early May), also featuring DJ Cleo, Bongz, L’vovo, Shana and DJ Clock, to give you the full experience of South Africa’s house craze: 100% pure Ayobaness!!
το ep-δείγμα με τα τέσσερα κομμάτια είναι εδώ.
το κολάζ είναι του
jar moff.

jazra we love


η περίπτωση jazra khaleed θα πρέπει να είναι μοναδική στα ελληνικά χρονικά, και όχι μόνο επειδή είναι ο πιο πολυμεταφρασμένος νέος έλληνας ποιητής, χωρίς να έχει κυκλοφορήσει καν βιβλίο του στην ελλάδα. ο jazra στις αρχές ιουνίου θα εκπροσωπήσει την ελλάδα στο literaturwerkstatt, δηλαδή σε ένα από τα μεγαλύτερα λογοτεχνικά φεστιβάλ του κόσμου που γίνεται στο βερολίνο, μαζί με τον τίτο πατρίκιο, τη δήμητρα κοτούλα και το γιάννη στίγκα και θα κάνει performance-απαγγελία 15 λεπτών σε ένα κοινό που θα περιλαμβάνει ένα σωρό τέρατα [ιερά και μη].
ο jazra [ο οποίος είναι ωραίο παιδί, μη βλέπεις που κρύβεται] είναι ο μόνος από τους συμμετέχοντες που δεν έχει φωτογραφία του στο πρόγραμμα και στο σάιτ και υπάρχει και και στόρι πίσω απ' αυτό, αλλά΄αν το αποκαλύψω έχει ορκιστεί να με σκοτώσει. κι εγώ του έχω ορκιστεί να μην το πω, τουλάχιστον μέχρι να πάρει το νόμπελ.
αυτό το κομμάτι του το αφιερώνω για καλή τύχη [special], έχει τη συμπαράσταση και τις ευχές του μπλογκ και του σιμπόξ [τα οποία είναι και χορηγοί επικοινωνίας] και φαντάζομαι και όλων όσων μπαίνουν σ' αυτά.
ευχόμαστε να σκίσει.

τ' άλογο του καβαλάρη...


είχε ερωτική σχέση ο μέγας αλέξανδρος με το βουκεφάλα; [και ήταν ο βουκεφάλας ή μήπως ήταν η βουκεφάλα;]. ήταν ερωτευμένος ο μέγας ναπολέων με το άτι του; είναι αλήθεια ότι έλληνας οπλαρχηγός του 21 [μέγας κι αυτός] το πήγαινε το γράμμα με το άλογο; αυτό και άλλα δέκα ερωτήματα προέκυψαν όταν μαθεύτηκε ότι φίλος φίλης έδωσε πέντε χιλιάδες ευρώ για να αγοράσει άλογο, το οποίο ερωτεύτηκε με την πρώτη ματιά -πράγμα που ακούγεται διπλά ύποπτο, διότι:
α) πού βρήκε πέντε χιλιάρικα σε εποχή βαθιάς κρίσης; κι αν τα έχεις, τα δίνεις για άλογο;
β) τι σημαίνει ερωτεύτηκε άλογο [αρσενικό];
τα ερωτήματα που προέκυψαν και που αναλύθηκαν σε συζήτηση ορθογώνιας τραπέζης ήταν τα εξής:
α) πιάνεται για ομοφυλοφιλική σχέση η σχέση με άλογο;
β) μέχρι πού πρέπει να έχει προχωρήσει για να πιάνεται για σχέση [χρειάζεται να υπάρχει διείσδυση ή αρκεί η απλή μαλακία];
γ) αν το άλογο είναι θηλυκό είναι μικρότερο το κακό; [είσαι απλά κτηνοβάτης]
δ) είναι κ άλλα πολλά [τα στοιχεία παρουσιάστηκαν με συνοδεία βίντεο, αλλά δεν μεταφέρονται, κι επίσης, δεν είναι και της παρούσης].
στο μεταξύ, ο jim o'rourke μάζεψε ένα σωρό τρελαμένους γιαπωνέζους και τον glenn kotche των wilco στα ντραμς και διασκεύασαν burt bacharach, σε μια συλλογή που κυκλοφόρησε μόνο στην ιαπωνία. αν ξεχάσεις ότι τραγουδούν γιαπωνέζοι είναι μια χαρά. τι haruomi hosono των yellow magic orchestra, τι etsuko yakushimaru, τι οι βετεράνοι φρι τζαζίστες akira sakata και masaya nakahara, τι η kahimi karie, τι η γκόσπελ γιαπωνέζα chu kosaka, τι ο αχώνευτος towa tei, τι ο yoshimi των boredoms, όλοι αυτοί κι άλλοι πολλοί τρομακτικοί σε κομμάτια που είναι τόσο καλά που τα αντέχεις κι έτσι...
εδώ είναι ολόκληρος ο δίσκος.
ε) στο ''all kinds of people'' πιάνεται και ο τύπος με το άλογο;
στ) say a little prayer for all

Σάββατο, 22 Μαΐου 2010

Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

Δ Δ


-Δ Δ είναι ο άνθρωπος που θα ήθελα να γίνω. Νομίζω κάθε φορά που δημιουργείς ένα alter ego, του αποδίδεις τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που θα ήθελες να έχει ο πραγματικός σου εαυτός.
-Νομίζω ότι ασυνείδητα προσπαθώ να φτιάξω μουσική για την τέλεια καλοκαιρινή νύχτα και η ελευθερία που παρέχει η ηλεκτρονική μουσική μου επιτρέπει να συμπεριλάβω όσα μου αρέσουν, σε απλές και συνεκτικές προτάσεις. Προσπαθώ όσο είναι δυνατόν ο ήχος μου να έχει το στοιχείο του διαχρονικού, χωρίς όμως να χάνει τη σχέση του με το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
-Ξεκίνησα να παίζω μουσική όταν πήρα το πρώτο μου drum set σε ηλικία 12 χρονών. Τότε κόλλησα το μικρόβιο και μέχρι τώρα η αρρώστια μου όσο πάει και χειροτερεύει. Με την ηλεκτρονική μουσική άρχισα να ασχολούμαι στα 18, όταν είχα κουραστεί από το ίδιο φάσμα ήχων και ήθελα να φτιάχνω ήχους που δεν προέρχονταν από κάποια οργανική εκτέλεση. Τότε έγινε και η σύνδεση μέσα μου της λογικής του hiphop και τη musique concrete και ξαφνικά όλα ήταν πιθανά. Στο ξεκίνημα με ενθουσίαζε το γεγονός ότι απλά έβγαινε ήχος, ανεξάρτητα από το μέσο το οποίο έβγαινε. 'Επαιρνα μικρόφωνα και τα έτριβα πάνω σε μεταλλικές επιφάνειες και ηχογραφούσα ανεμιστήρες. Τώρα έχω εστιάσει αλλού το ενδιαφέρον μου.
-Ποιος δίσκος μου άλλαξε τη ζωή; Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που θα μπορούσα να αναφέρω που θα καταντούσα κουραστικός. Διστάζω να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, γιατί για όποιον δίσκο κι αν μιλήσω, σίγουρα θα ξεχάσω άλλους που με επηρέασαν εξίσου και δε θα ήθελα να παραλείψω ή να αδικήσω κανέναν τους. Ας πούμε απλά ότι με ενδιαφέρει ό,τι δεν ξέρω, όποτε αισθάνομαι τυχερός που εξακολουθώ να ανακαλύπτω πράγματα που με ενθουσιάζουν.
-Ασχολούμαι επίσης με τη φωτογραφία, έχω κάνεις κάποιες απόπειρες στο stopmotion animation και θα ήθελα να στο μέλλον να ασχολήθω με τη δεύτερη μεγάλη μου αγάπη, το documentaire.
-Στα άμεσα σχέδια μου είναι σίγουρα η πρώτη μου κυκλοφορία. Έχω ήδη έρθει σε επαφή με δισκογραφικές του εξωτερικού και προς το παρόν είμαι σε αναμονή. Ετοιμάζω ένα concept album με τίτλο Save the Brain Forest, το οποίο ξεκίνησα να δουλεύω πέρυσι το καλοκαίρι, καθώς και ένα album για παιδιά με 8bit διασκευές σε κλασσικά κομμάτια των Beach Boys.
-Η ιδανική συνέχεια ως μουσικός θα ήταν σίγουρα να έχω περισσότερα gigs στην Ελλάδα και να μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω tour. Δεν κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια όμως, πότε δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η επόμενη μέρα.
-Η αλήθεια είναι ότι εδώ και πολύ καιρό έχω χάσει την επαφή μου τον έξω κόσμο, αφού περνάω κάθε μέρα παραπάνω από 10 ώρες στο studio. Σίγουρα δεν είμαι ο ιδανικός για να σχολιάσω την κρίση. Ως απομακρυσμένος παρατηρητής θα έλεγα ότι ο κόσμος αποκτά συλλογική συνείδηση και μάλλον συνειδητοποιεί ότι όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
-Ο καλύτερος δίσκος που άκουσα τελευταία είναι σίγουρα το Splazsh του Actress, αλλά πρέπει να αναφέρω και τους τελευταίους δίσκους των Sun Araw, Toro Y Moi, Growing, Emeralds και Minus the Bear, οι οποίοι σίγουρα θα με συνοδεύουν και θα με στοιχειώνουν για πολύ καιρό ακόμα.
-Ο Δ Δ που μεταξύ άλλων υπογράφει και ως Knobs εμφανίζεται την Κυριακή το βράδυ στο 6 d.o.g.s., σε ένα μαραθώνιο που ξεκινάει στις 5 το απόγευμα [ακριβώς] με τον άγγελο κυρίου. Ολόκληρο το πρόγραμμα είναι αυτό:
17.00-17.30 άγγελος κυρίου
17.30-18.00 a thousand beautiful women
18.00-18.30 plink
18.30-19.00 big fat lips
19.00-19.30 south off
19.30-20.00 flight36-b
20.00-20.30 acte vide
20.30-21.30 ku /mano plizzi /mtdu
21.30-22.00 urbanoise
22.00-22.30 κτίρια τη νύχτα
22.30-23.00 γεώργιος καραμανωλάκης
23.00-23.30 guggi
23.30-00.00 knobs
00.00-00.30 gdaddie
-Η είσοδος είναι δωρεάν. οι ώρες πιθανόν να αλλάξουν προς το πιο νωρίς.
δ δ-what is love?

b-licious


hottabatch

Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010

Τρίτη, 18 Μαΐου 2010

baby guru


"i'm wastin' my time with you
marilu
i see your face in the local news
and I'm locked inside a dusty peek-a-boo,
countless days slippin’ away..."
στις 18 ιουνίου στο six dogs.
κόλλημα. το κομμάτι εδώ.

Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010

acid baby jesus + bazooka + aas


Τετάρτη 19 Μαίου
Bazooka + Αcid Baby jesus + AAS live
Τρεις από τις πιο δυναμικές μπάντες του ανύπαρκτου εγχώριου άντεργκραουντ, παρέα στην σκηνή του Six D.O.G.S. Κιθάρες που σε κολλάνε στον τοίχο. Μπασογραμμές που σου γαργαλάνε τις πατούσες. Τύμπανα που πονάνε. Σκληράδα στο φουλ της. Οι Acid Baby Jesus διακτινιζμένοι από τη Νέα Υόρκη του 70 μολύνουν την πόλη με φαλτσαρισμένες κιθάρες, οι Bazooka συνεχίζουν στα βήματα των Melvins, Black Flag και Nirvana και οι AAS παρουσιάζουν μια σουρεαλιστικά ερωτική πανκ ροκ τραγωδία. Όλα αυτά αγαπητέ επισκέπτη δωρεάν την Τετάρτη 19 Μαΐου.

Κυριακή, 16 Μαΐου 2010

r.i.p. dio


[+]

ντρανκ κιντζ


ακούγεται σαν καραόκε πάνω στο just like honey αλλά είναι
πολύ ωραίο κομμάτι.

λάρσα σούφι


~στο γάμο της ξαδέρφης μου την προ-προηγούμενη εβδομάδα συνειδητοποίησα ότι τώρα πια τις έχω όλες αποκατεστημένες [και τις 6 πρώτες ξαδέρφες, οι δυο τελευταίες έκαναν διπλή τελετή, γάμο-βαφτίσια, περίμεναν μάλιστα να περπατήσει πρώτα το μωρό για να είναι και παρανυφάκι] και έτσι επιτέλους μπορούν να πάρουν σειρά οι άντρες [άλλοι 7, ο ένας παντρεμένος].
~η τελετή του γάμου ήταν τόσο καθώς πρέπει, που ο παπάς στο τέλος του μυστηρίου έβγαλε συγχαρητήριο λόγο για την άριστη συμπεριφορά των καλεσμένων -ούτε ρύζι είχε, ούτε κουφέτα, κάτι που μας φάνηκε περίεργο την ώρα της τελετής, αλλά δεν μιλήσαμε από ευγένεια επειδή νομίσαμε ότι τα είχαν ξεχάσει. μετά μάθαμε ότι είναι εντολή του μητροπολίτη: τέρμα τα ρύζια επειδή λερώνουν τις εκκλησίες, αλλά ο παπάς γάτα, είχε μια πολύ καλή δικαιολογία για την απαγόρευση. είναι ανοησία -είπε- να εύχεσαι να ριζώσουν οι νεόνυμφοι με ρύζι που φυτρώνει σε στάσιμα νερά και σε βάλτους, και να πάει να χαθεί το παλιόρυζο -το μολυσμένο- απ' τους γάμους, αυτό φταίει που οι περισότεροι καταλήγουν σε διαζύγια.
~στο γλέντι είχε την ορχήστρα της έφης θώδη λάιβ που ειδικά για τη βραδιά έπαιζε πυρίχιους [ο γαμπρός είναι μισός πόντιος] και οι φίλοι του έκλεψαν την παράσταση -τι τσάμικα, λιβανατέικα και της πυκροδάφνης τον ανθό και μαλακίες, όταν άρχισαν να χορεύουν πυρίχιους ακόμα κι η γιαγιά μερακλώθηκε [ευτυχώς δεν σηκώθηκε να χορέψει]. ωστόσο πήγε 4 φορές στην τουαλέτα από μισή ώρα τη φορά.
~η νύφη κι ο γαμπρός δεν ήταν στο γλέντι γιατί μετά τα βαφτίσια το μωρό ανέβασε πυρετό και πήγαν να του τον ρίξουν [αυτά παθαίνεις αν κάνεις παιδιά πριν παντρευτείς]. ήρθαν στις 4 το πρωί και πρόλαβαν μόνο τους πυρίχιους.
~η βιτρίνα στη φωτογραφία είναι της marfin δυο μέρες πριν την κάψουν [η φωτο είναι του σπύρου σιμωτά].
~δε γαμάς που δε γαμάς, κάνε ένα ρεμίξ στο λάρι γκας. λάρσα σούφι.