Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010

polaroid


~Ελληνική Δημοκρατία / Είμαι ένας γαμημένος μουσουλμάνος / Γροθιά, κνήμη, πούτσος / Δε θα γυρίσω πίσω στην πατρίδα μου / (δεν έχω πατρίδα) / Είμαι μια υγειονομική απειλή / Ένα μίασμα / Δεν ανήκω σε καμιά πολιτισμένη φυλή / Τι είναι αυτό που χαλάει την εικόνα της χώρας σας; / Το χρώμα ή τα δόντια μου; / Στο στήθος μου γεμάτα μετανάστες / Εξοκείλουν τα σαπιοκάραβα / Στην πλάτη μου ξεκινάνε εμφύλιοι πόλεμοι / Αντάρτες ξεπηδούν από τα πλευρά μου / Γιατροί με τη συνοδεία μπάτσων / Βάζουν αγγελίες θανάτου στο κορμί μου / Επικηρύσσουν την κάθε μου έκκριση / Την ώρα που εγώ επανεφεύρω τη σύφιλη / Αυτοί διαλαλούνε την ασφάλειαΕπιτροπές κατοίκων ετοιμάζουν πογκρόμ / Τα μεροκάματα πέφτουν / Οι εργολάβοι αγοράζουν / Η σιωπηλή πλειοψηφία αλλάζει κανάλι / Mε τα χέρια γεμάτα αίμα / Οι καλοί και ευαίσθητοι άνθρωποι / Αγοράζουν το φόβο σε μπουκαλάκια / Φυλάνε το σώμα τους στην τράπεζα για τόκο / Ο ιμπεριαλισμός των μικροαστών / Είμαι ένας γαμημένος μουσουλμάνος / Γροθιά, κνήμη, πούτσος / Σ’ αυτή τη χώρα / Βιάζουν τους μετανάστες / Καίνε τους ποιητές / Ο μπαλτάς της ελληνικής δημοκρατίας / Τεμαχίζει, τεμαχίζει, τεμαχίζει / Κάτω από την κόψη του σπαθιού / Την τρομερή / Θα ζήσετε / Καθαροί / Χίλια χρόνια
[ένα ποίημα του jazra khaleed]
~το τρίτο τεφλόν κυκλοφορεί εδώ και μερικές μέρες σε σημεία του κέντρου [στον ναυτίλο (χαριλάου τρικούπη 28), στο εναλλακτικό (θεμιστοκλέους 37), στην πολιτεία (ασκληπιού 1-3 & ακαδημίας), στο vinyl microstore και στο ludens lab (διδότου 34 αμφότερα)], είναι το καλύτερο μέχρι τώρα και δεν θα υπάρχει για πολύ, όποιος πρόλαβε...
~το tailbone blues είχα την εντύπωση ότι το λένε ταλιμπάν μπλουζ, αλλά είναι ''το μπλουζ της ουρίτσας''. ακόμα καλύτερα. αυτό είναι το remix του grains.