Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

Δ Δ


-Δ Δ είναι ο άνθρωπος που θα ήθελα να γίνω. Νομίζω κάθε φορά που δημιουργείς ένα alter ego, του αποδίδεις τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που θα ήθελες να έχει ο πραγματικός σου εαυτός.
-Νομίζω ότι ασυνείδητα προσπαθώ να φτιάξω μουσική για την τέλεια καλοκαιρινή νύχτα και η ελευθερία που παρέχει η ηλεκτρονική μουσική μου επιτρέπει να συμπεριλάβω όσα μου αρέσουν, σε απλές και συνεκτικές προτάσεις. Προσπαθώ όσο είναι δυνατόν ο ήχος μου να έχει το στοιχείο του διαχρονικού, χωρίς όμως να χάνει τη σχέση του με το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
-Ξεκίνησα να παίζω μουσική όταν πήρα το πρώτο μου drum set σε ηλικία 12 χρονών. Τότε κόλλησα το μικρόβιο και μέχρι τώρα η αρρώστια μου όσο πάει και χειροτερεύει. Με την ηλεκτρονική μουσική άρχισα να ασχολούμαι στα 18, όταν είχα κουραστεί από το ίδιο φάσμα ήχων και ήθελα να φτιάχνω ήχους που δεν προέρχονταν από κάποια οργανική εκτέλεση. Τότε έγινε και η σύνδεση μέσα μου της λογικής του hiphop και τη musique concrete και ξαφνικά όλα ήταν πιθανά. Στο ξεκίνημα με ενθουσίαζε το γεγονός ότι απλά έβγαινε ήχος, ανεξάρτητα από το μέσο το οποίο έβγαινε. 'Επαιρνα μικρόφωνα και τα έτριβα πάνω σε μεταλλικές επιφάνειες και ηχογραφούσα ανεμιστήρες. Τώρα έχω εστιάσει αλλού το ενδιαφέρον μου.
-Ποιος δίσκος μου άλλαξε τη ζωή; Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που θα μπορούσα να αναφέρω που θα καταντούσα κουραστικός. Διστάζω να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, γιατί για όποιον δίσκο κι αν μιλήσω, σίγουρα θα ξεχάσω άλλους που με επηρέασαν εξίσου και δε θα ήθελα να παραλείψω ή να αδικήσω κανέναν τους. Ας πούμε απλά ότι με ενδιαφέρει ό,τι δεν ξέρω, όποτε αισθάνομαι τυχερός που εξακολουθώ να ανακαλύπτω πράγματα που με ενθουσιάζουν.
-Ασχολούμαι επίσης με τη φωτογραφία, έχω κάνεις κάποιες απόπειρες στο stopmotion animation και θα ήθελα να στο μέλλον να ασχολήθω με τη δεύτερη μεγάλη μου αγάπη, το documentaire.
-Στα άμεσα σχέδια μου είναι σίγουρα η πρώτη μου κυκλοφορία. Έχω ήδη έρθει σε επαφή με δισκογραφικές του εξωτερικού και προς το παρόν είμαι σε αναμονή. Ετοιμάζω ένα concept album με τίτλο Save the Brain Forest, το οποίο ξεκίνησα να δουλεύω πέρυσι το καλοκαίρι, καθώς και ένα album για παιδιά με 8bit διασκευές σε κλασσικά κομμάτια των Beach Boys.
-Η ιδανική συνέχεια ως μουσικός θα ήταν σίγουρα να έχω περισσότερα gigs στην Ελλάδα και να μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω tour. Δεν κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια όμως, πότε δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η επόμενη μέρα.
-Η αλήθεια είναι ότι εδώ και πολύ καιρό έχω χάσει την επαφή μου τον έξω κόσμο, αφού περνάω κάθε μέρα παραπάνω από 10 ώρες στο studio. Σίγουρα δεν είμαι ο ιδανικός για να σχολιάσω την κρίση. Ως απομακρυσμένος παρατηρητής θα έλεγα ότι ο κόσμος αποκτά συλλογική συνείδηση και μάλλον συνειδητοποιεί ότι όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
-Ο καλύτερος δίσκος που άκουσα τελευταία είναι σίγουρα το Splazsh του Actress, αλλά πρέπει να αναφέρω και τους τελευταίους δίσκους των Sun Araw, Toro Y Moi, Growing, Emeralds και Minus the Bear, οι οποίοι σίγουρα θα με συνοδεύουν και θα με στοιχειώνουν για πολύ καιρό ακόμα.
-Ο Δ Δ που μεταξύ άλλων υπογράφει και ως Knobs εμφανίζεται την Κυριακή το βράδυ στο 6 d.o.g.s., σε ένα μαραθώνιο που ξεκινάει στις 5 το απόγευμα [ακριβώς] με τον άγγελο κυρίου. Ολόκληρο το πρόγραμμα είναι αυτό:
17.00-17.30 άγγελος κυρίου
17.30-18.00 a thousand beautiful women
18.00-18.30 plink
18.30-19.00 big fat lips
19.00-19.30 south off
19.30-20.00 flight36-b
20.00-20.30 acte vide
20.30-21.30 ku /mano plizzi /mtdu
21.30-22.00 urbanoise
22.00-22.30 κτίρια τη νύχτα
22.30-23.00 γεώργιος καραμανωλάκης
23.00-23.30 guggi
23.30-00.00 knobs
00.00-00.30 gdaddie
-Η είσοδος είναι δωρεάν. οι ώρες πιθανόν να αλλάξουν προς το πιο νωρίς.
δ δ-what is love?