Πέμπτη, 11 Μαρτίου 2010

tech me away


«Επέλεξα το δρόμο της μουσικής μια και όλα στη ζωή είναι μόνο θέμα επιλογής, για να επικοινωνήσω αληθινά με τους γύρω μου, να προσφέρω και να πάρω πίσω όλη αυτή τη βαθιά συγκίνηση που προκύπτει όταν μέσα από ήχους και μελωδίες οι άνθρωποι γινόμαστε ομορφότεροι.
Ο κάθε δίσκος στη μουσική είναι μια προσωπική ιστορία, έτσι και αυτός εδώ που ουσιαστικά χρειάστηκε τρία χρόνια για να βρει το τελικό του σχήμα, είναι ένα προσωπικό μουσικό φιλμ. Οι συντελεστές δεν είναι καθόλου τυχαίοι, είναι πρόσωπα με τα οποία κάναμε μαζί όνειρα βιώνοντας παράλληλα τις δυσκολίες της καθημερινότητάς μας, έχοντας μέσα μας ωστόσο μια δυνατή φλόγα δημιουργικότητας.
Η Etten είναι η φωνή του album αυτού, αλλά με ένα μυστήριο τρόπο μοιάζει να είναι και η εσωτερική φωνή όλων των ακροατών. Στο «She’s a boy» θεωρώ πως η ερμηνεία της ξεπερνά τις προσδοκίες μου. Αυτή είναι η μαγεία της μουσικής, η ταύτιση και η ένωση, μακριά από πεποιθήσεις, από το «εγώ» και τους φόβους, πολύ πιο κοντά στην ουσία μας.
Η Billie Ray Martin με εξαιρετική ερμηνεία επίσης, μας εξομολογείται τη σχέση με τη μητέρα της, ψυχαναλύοντας αυτη την οιδιπόδεια ατέρμονη επαφή που όλοι μας είμαστε δέσμιοί της.
Το «Tech me away» είναι ένας δίσκος φτιαγμένος απο ήχους και αναφορές στην techno μουσική σκηνή. Δεν ακολούθησα καθόλου αυτό που σήμερα είναι στη μόδα μουσικά, παρά μονάχα το ένστικτό μου και ποτέ δεν αποποιήθηκα την ευθύνη που μου αναλογεί ως δημιουργός, να μετουσιώνω εκείνο που με πονά σε “γλυκό φως”».
Καλή ακρόαση
με αγάπη,
Μιχάλης Δέλτα
[το tech me away κυκλοφορεί στις 22.3 απ' την klik records].
oprah's book feat billie ray martin