Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

sillyboy


~εισαγωγή: η τεχνική πρόοδος γίνεται πηγή νέων δεινών: "η χρήση της ραπτομηχανής στις αρχές του 20ου αιώνα", διηγείται ο pouillet, ''συνιστά όχι μονάχα αιτία αλλά και μέσο αυνανισμού. κάποτε, κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης σε κάποιο εργοστάσιο παραγωγής στρατιωτικών ρούχων, υπήρξα μάρτυρας της ακόλουθης σκηνής: μέσα στον ομοιόμορφο και μονότονο θόρυβο που παραγόταν από καμιά τριανταριά ραπτομηχανές, αντιλήφθηκα ξαφνικά ότι μία από αυτές λειτουργούσε πιο γρήγορα από τις υπόλοιπες. κοίταξα το άτομο που στεκόταν πίσω της: ήταν μια καστανή κοπέλα δεκαοχτώ, το πολύ είκοσι χρονών. ενώσο εργαζόταν μηχανικά, το πρόσωπό της φωτιζόταν, το στόμα και τα χέρια της άνοιγαν, ενώ η κίνηση των ποδιών της πάνω στα πετάλια της μηχανής γινόταν όλο και πιο γοργή. σε λίγο, είδα τα μάτια της να διαστάλλονται, τα βλέφαρά της να χαμηλώνουν, το πρόσωπό της να χάνει το χρώμα του, το κεφάλι της να πέφτει προς τα πίσω, τα χέρια και τα πόδια της να χαλαρώνουν. η πνιχτή κραυγή που άφησε και ο βαθύς αναστεναγμός που την ακολούθησε έσβησε μέσα στην πολύβουη αίθουσα. για μερικές στιγμές η κοπέλα έμοιαζε να έχει χάσει τις αισθήσεις της. σχεδόν αμέσως όμως τράβηξε το μαντίλι της και σκούπισε τους κροτάφους της που γυάλιζαν από τον ιδρώτα. το βλέμμα της, μεθυσμένο ακόμα, στάθηκε στις συναδέλφους της, τις κοίταξε ντροπιασμένη και γύρισε στην εργασία της". [αυτά τα γράφει ο brenot στο εγκώμιο στον αυνανισμό, ανάμεσα σε πολλά άλλα].
~το θέμα: το played του sillyboy είναι ο δίσκος που θα έπρεπε να είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. καθαρή, όμορφη ποπ που στην ελλάδα μοιάζει ουρανοκατέβατη. με την πρώτη ακρόαση μου θύμισε τους abc του when smokey sings, funky, με την κιθάρα των hot chip και δέκα συνθέσεις που όταν τις ακούς σου 'ρχεται να ουρλιάξεις "ψάξτε αυτό το δίσκο, αγοράστε τον, κλέψτε τον, επιτέλους ελληνική ποπ με αρχίδια κι ένα άλμπουμ που φτιάχτηκε ολόκληρο σ΄ένα στούντιο στο μενίδι [i suppose] και είναι τόσο καλό που δεν μπορείς να το χωνέψεις...". κυκλοφορεί στις αρχές μαΐου και σε βινίλιο, κι αυτό είναι ένα δείγμα:
thin air
επίλογος: ο lignac μάς προειδοποιεί να προσέχουμε ιδιαίτερα τη διαστροφική συμπεριφορά των κοριτσιών, διότι το "μέγεθος της κλειτορίδας, που ισούται και ενίοτε ξεπερνά σε μέγεθος το πέος, οδήγησε τις γυναίκες στο να την εκμεταλλευτούν ποικιλοτρόπως. γι' αυτόν το λόγο η κλειτορίδα ονομάστηκε και περιφρόνηση των ανδρών". η κλειτορίδα, η οποία ισούται ή ακόμα και ξεπερνά σε μέγεθος το ανδρικό γεννητικό όργανο, ευθύνεται για την ακόρεστη επιθυμία των γυναικών. η ένοχη κλειτορίδα πρέπει να κοπεί, να καυτηριαστεί, να ακρωτηριαστεί, ούτως ώστε οι ορμές να επανέλθουν σε φυσιολογικά επίπεδα. η κλειτορίδα είναι συνήθως μικρή σε μέγεθος, αρχίζει να ξεχωρίζει στην εφηβεία, αναπτύσσεται με τα χρόνια και διογκώνεται χάρη στην ερωτική διέγερση. κάθε φιλήδονο χάδι προκαλεί τον ερεθισμό της και ερχόμενη σε επαφή με το ανδρικό όργανο, σκληραίνει όπως αυτό. εξαιτίας της υπερβολικής ευαισθησίας που τη διακρίνει, στα λατινικά πήρε το όνομα gaude mihi [δώσε μου ικανοποίηση]. ο venette την αποκαλεί ορμή ή οργή του έρωτα.
καλύτερα λοιπόν να προσέχουμε την τερατόμορφη κλειτορίδα και την καταλυτική της δύναμη. λέγεται ότι μία γυναίκα είχε κλειτορίδα παχιά σαν το λαιμό της χήνας. η γυναίκα αυτή μαστιγώθηκε δημοσίως γιατί χρησιμοποιούσε δήθεν υπερβολικά το γεννητικό της όργανο. εδώ ακριβώς εμφωλεύει ο πραγματικός κίνδυνος: στις γυναίκες που διεκδικούν ισότητα έναντι των ανδρών και επιπλέον μπορούν να ζήσουν και χωρίς αυτούς. οι γυναίκες αυτές αποκαλούνται τριβάδες ή ακόμα και "τρίφτισσες". [εγκυκλοπαιδικά].