Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2010

loudo-fikos


αυτή είναι σκωτσέζα [όριτζιν: ινδοπάκι], μικροσκοπική, μελαχρινή, που πίνει μόνο νερό. αυτός είναι γερμαναράς, αρείας φυλής, ξανθός, ψηλός με μυωπία [όλοι οι έξυπνοι άνθρωποι είναι στραβοί] που πίνει ρέντμπουλ και παίζει μουσική με το τζόιστικ του νιντέντο. εκτός από το πιο αταίριαστο ζευγάρι που μπορείς να πετύχεις [υπερθετικός έμφασης] είναι και από τα πιο δυνατά μουσικά ντούο [υπερθετικός θαυμασμού] και απόψε στο bios μας έκαναν να χοροπηδάμε. το dirty money είναι χιτ [κι έγινε χαμός]. η καημένη η soom t έκανε και σχόλια μεταξύ των τραγουδιών, αλλά αυτή τα έλεγε, αυτή τα άκουγε, δεν πιάσαμε ούτε λέξη.
είχα καιρό να περάσω τόσο καλά.
επιστρέφοντας στο σπίτι ο αθεόφοβος μου έδωσε ν' ακούσω λουδοβίκο των ανωγείων΄[που μου θυμίζει παναγιωταρέα, η οποία μου δημιουργεί πάντα άγχος όποτε τη βλέπω ή την ακούω, γιατί μου θυμίζει σχολές και εξετάσεις και θέλω να της καρφώσω ένα πηρούνι στο μάτι]. μετά είδα αυτό το ποστ και μου ξανάφτιαξε το κέφι.
geiom rules. 6x7