Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2010

κυριακή


-κερατσινιώτης;
-όχι απ' την καλαμάτα.
-στην καλαμάτα γεννήθηκες;
-όχι, στο κερατσίνι.
-πού μεγάλωσες;
-εδώ.
-άρα είσαι γέννημα-θρέμμα κερατσινιώτης.
-άρα ναι.
-παράνομος;
-όχι. μπορεί να μην έχω άδεια, αλλά είμαι νόμιμος, με εφορία, τα πάντα όλα.
-και διαφημίσεις.
-έχω και διαφημίσεις. αν και τα πανηγύρια τα έχω πιο πολύ δωρεάν. αν θέλουν να μου δώσουν κάτι μετά, εντάξει. στους συλλόγους και αυτά δεν πάω με λεφτά. αλλά μου δίνουν.
-τις διαφημίσεις τις φτιάχνεις μόνος σου;
-ξέρεις πόσοι μου έχουνε πει να πάω να φτιάξω φωνή στα μεγάλα; δεν πάω. και στα κανάλια δεν πάω. μόνο στην πάνια πάω που είναι φίλη μου. είναι καλαματιανή, είναι πονηρή αυτή.
-ολυμπιακός;
-όχι, παναθηναϊκός. ήμουν ολυμπιακός, αλλά άλλαξα.
-σου 'χουν κάνει πρόταση να πας σε μεγάλο σταθμό;
-πολλές, αλλά δεν πάω. και τότε με τον τσαουσόπουλο μου είχαν πει, δεν πήγα. να μου κάνουν αυτοί κουμάντο πώς να κάνω εκπομπή; εγώ θέλω να κάνω για πάρτη μου.


money