Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010

τσικνοπέμπτη


~ήθελα να το γράψω από χθες που το άκουσα και μου έκανε τρομερή εντύπωση: στη γωνία ναυαρίνου και μαυρομιχάλη τα τρία νεαρά όργανα της τάξης που έκαναν απογευματινή βάρδια μιλούσαν για τον superman [...]. δεν πρόλαβα ν' ακούσω τι ακριβώς έλεγαν, αλλά πολύ θα ήθελα να είχα μείνει να κρυφακούσω. φτάνοντας στο σπίτι είδα κόσμο μαζεμένο έξω απ' την είσοδο και καπνούς να ντουμανιάζουν την καλλιδρομίου. απ' το μυαλό μου πέρασαν τρομοκρατικές επιθέσεις, δολοφονίες και πυρκαγιές, αλλά πλησιάζοντας είδα ότι η γειτονιά έψηνε μπριζόλες έξω απ' το κρεοπωλείο και τσίκνιζε [κι ο καπνός έμπαινε όλος μέσα στο καθιστικό μου και το είχε μετατρέψει σε ψησταριά].
~τσικνοπέμπτη με αυτόν τον σταθμό [νομίζω απ' το ντάλας] που παίζει μόνο 50s και 60s και ολόκληρο το adventures in modern music του resonance fm ζωντανά απ' το βερολίνο με τον family battle snake στο στούντιο μαζί με τον wolfgang müller [καλεσμενοι των chris bohn και derek walmsley]. μεγαλεία. ξύπνησα στις 4 από αυτό το κομμάτι [κάνε save as...] που έπαιζε στο repeat. το σπίτι μύριζε ακόμα σαν ψησταριά.
~κατευθείαν απ΄τον πλανήτη πλούτωνα, μόλις προσγειώθηκαν με αυτό το single. baby guru.
~μου θύμισε το teenage kicks και έχω κολλήσει όλη μέρα:
my teenage stride-theme from teenage suicide