Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010

δεη-θώμεν


~απόψε [από έναν ταξιτζή, να είναι καλά ο άνθρωπος] έμαθα πώς μπορείς να γλιτώσεις από την ερτ στον λογαριασμό της δεη. "υπάρχει τρόπος", με διαβεβαίωσε, "και αν το κάνουν όλοι θα κλείσει μια μέρα το μπουρδέλο" [είχε δει τη λίστα με τους μισθούς και είχε φρίξει]. λοιπόν, αύριο το πρωί πάω να τσεκάρω αν όντως ισχύει, και αύριο το βράδυ θα υπάρχει λεπτομερές ποστ με οδηγίες για το πώς μπορείς να γλιτώσεις τα γαμησιάτικα. έχω να δω ερτ από το 2006, στο σπίτι μου πιάνω μόνο δυο κανάλια, την τηλεόραση την έχω μόνο για να βλέπω dvd, υπάρχουν περίοδοι που δεν την έχω ανοίξει για μήνες, τα χριστούγεννα άκουσα το θείο μου στο χωριό να αγανακτεί που πληρώνει 30 ευρώ το δίμηνο στο λογαριασμό που του έρχεται για το ρεύμα στη γεώτρηση [!], αύριο το πρωί θα είναι ο πρώτος που θα πάρω για να χαρεί. επιφυλάσσομαι μέχρι αύριο.
~ένα δείγμα απ' το τρίτο τζέι τζέι. [ναι, ακούγεται σαν everything but the girl και δεν είναι ιδέα μου].