Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2009

untrue


~δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλό έχει κάνει, είναι μιξ, έχει επέμβει στα κομμάτια; πόσο δικό του είναι αυτό που ακούγεται και πόσο χρησιμοποιεί τη δουλειά των άλλων; [πολύ, αλλά τι σημασία έχει; τα μισά άλμπουμ που μου άρεσαν φέτος στηρίζονται στις δουλειές άλλων]. το έκο πάρτι του edan είναι τόσο καλό που περνάει μισή ώρα και νομίζεις ότι έχουν παίξει 5 λεπτά, κάτι που μου συμβαίνει όλο και πιο σπάνια, συνήθως έχουν περάσει 5 λεπτά και έχεις την εντύπωση ότι έχει περάσει μια ώρα.
~είχε σίγουρα καιρό έρθει ο φάκελος, ίσως και βδομάδες, δεν ξέρω πόσο, πάντως είχε χαθεί κάτω από μια στίβα χαρτιά πάνω στο γραφείο και έπρεπε να αρχίσω να πετάω άχρηστα για να τον ανακαλύψω [δεν τον είχα καν ανοίξει]. τις ιστορίες του βιβλίου του έκτορα αποστολόπουλου που περιείχε [χνουδωτός απεσταλμένος, εκδόσεις τόπος], τις είχα διαβάσει σε χειρόγραφο πριν από ένα χρόνο, μπορεί και πιο πολύ, και ήταν μεγάλη η χαρά που χθες τις είδα μαζεμένες σε βιβλίο. ό έκτορας γράφει σύντομες ιστορίες σαν snapshots, έχει ένα κατά δικό του στυλ και αυτό είναι ένα δείγμα:
μουσικό διάλειμμα
διθυραμβικά η ορχήστρα εφόρμησε, χαμηλόφωνα η κυρία μπλούμινγκντεϊλ έβηξε και είπε στη φιλενάδα της "σαν γαμημένο μπικ που δεν δουλεύει είμαι, βεατρίκη -δεν έχω φλόγες μέσα μου, μόνο σπίθες. βγάζω μια μικρή σπίθα -παύση- άλλη μια σπίθα. πώς μπορεί να με κυριεύσει το πάθος όταν δεν μπορώ ν' ανάψω ούτε μια φωτιά;"