Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2009

ντίλμπαρ ντιλμπαρά


~μπορεί το φαΐ στο μπάρμπαρας φουντ κόμπανι να είναι μέχρι μέτριο, αλλά το τσίζκεικ είναι πολύ καλό, για την ακρίβεια είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να φας στο μαγαζί [και είναι ένα γλυκό που γενικά δεν μ' αρέσει]. το καλύτερο τσίζκεικ, πάντως, στην αθήνα το έχω φάει σε σπίτι. δεν έχω πετύχει σε κανένα μαγαζί κάτι παρόμοιο, συνήθως έχουν υφή στόκου ή μαλακού γύψου. και της μπάρμπαρας κάνεις μισή μέρα να το χωνέψεις, αλλά τουλάχιστον είναι νόστιμο. τα χειρότερα τα έχουν τα στάρμπακς.
~μου το είχε υποσχεθεί από πέρσι που τον είχα πάει στο σπίτι του για ένα θέμα με καναρίνια πρωταθλητές [btw, ο επόμενος διαγωνισμός στην αθήνα είναι στις 19/1] και σήμερα τήρησε την υπόσχεσή του. από απόψε έχω την τιμή να φιλοξενώ ένα καναρίνι πρωταθλητή της νέας γενιάς του κύριου τ., μαλινουά, κίτρινο, ομορφούλη, τόσο εξημερωμένο που τρώει απ' το χέρι μου. δεν έχει ανοίξει ακόμα το στόμα του να τραγουδήσει, αλλά o τ. με διαβεβαίωσε ότι είναι άριστος τραγουδιστής. τον βάφτισα lemmy. ακόμα και μουγκός να είναι δεν με νοιάζει, τώρα τον συμπάθησα. σκεφτόμουν να τον χαρίσω, αλλά μάλλον θα τον κρατήσω.
~αυτή η συλλογή με τα σπάνια lollywood 7ιντσα δισκάκια απ' το πακιστάν που μάζεψε ο andy votel και κυκλοφόρησε στην αρχή της χρονιάς είναι τόσο χριστουγεννιάτικη όσο τα κάλαντα που ψέλνουν οι περουβιανοί με τα σκουφιά άη-βασίλη στο κέντρο. αξίζει πάντως.