Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2009

bored to death


~σήμερα προβάλλεται στην αμερική το 7ο επεισόδιο από τη σειρά του jonathan ames που έκανα το λάθος να ξεκινήσω να βλέπω πριν ολοκληρωθεί ο πρώτος κύκλος και τώρα έχω πάθει κάτι σαν στερητικό σύνδρομο. είχα ορκιστεί να μην ξεκινήσω να ξαναδώ σειρά αν δεν έχω όλα τα επεισόδια, αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ. στο ibm κάποιος την χαρακτήριζε κάτι μεταξύ του steve zissou [πεθαίνω για wes anderson] και των ταινιών του kevin smith, αλλά σε κάθε σκηνή [κυριολεκτικά σε ΚΑΘΕ σκηνή] υπάρχει και μια αναφορά σε κάποια ταινία και πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσεις τα σχόλια του σκηνοθέτη στο μπλογκ του για να τις εντοπίσεις. κάθε επεισόδιο είναι σαν μικρού μήκους ταινία με κορυφαίο το πέμπτο. μέχρι στιγμής. [θα επανέλθω].
όλα τα επεισόδια μπορείς να τα κατεβάσεις
εδώ.
~σαββατοκύριακο με old school [τότε δεν το έλεγαν έτσι], ραπ δηλαδή με αρχίδια που μπορούσες και να το χορέψεις. το άλμπουμ των true mathematics μου το είχαν κλέψει σε ένα πάρτι, των stetsasonic το έχω χωρίς εξώφυλλο [ήταν απ' αυτά που μου έφαγαν οι ''τερμίτες'']. -omg, έχουν περάσει 21 χρόνια από τότε!