Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2009

[. . .]


~είναι η δεύτερη φορά που κάνουν λάθος σε παραγγελία από το on line μαγαζί που ψωνίζω dvd. αμερικάνικο μαγαζί. την πρώτη είχα παραγγείλει το yi yi και μου έστειλαν μία ταινία του suzuki. τους έστειλα mail, μου έστειλαν apologies και μου επέστρεψαν τα λεφτά για το yi yi. η ταινία του suzuki μου έμεινε δώρο για την ψυχική οδύνη που μου προκάλεσαν.
προχθές έλαβα άλλη μια παραγγελία που έλειπε το benjamin button της criterion, είχαν βάλει στο πακέτο ένα άλλο benjamin button που δεν είναι criterion. τους έστειλα mail, μου επέστρεψαν τα λεφτά και μου έγραψαν apologies. μου στέλνουν το σωστό button και μου χαρίζουν το άλλο.
πριν από καναδυό χρόνια είχα αγοράσει από το μετρόπολις κάποιες ταινίες του larry clark, ανάμεσα σ' αυτές και το bully [όχι σε προσφορά, με κανονική τιμή γύρω στα 20 ευρώ] που έπαιζε μέχρι το 35ο λεπτό και μετά κόλλαγε. δηλαδή ελλατωματικό. το πάω πίσω στο μαγαζί [στης ομόνοιας] να μου το αντικαταστήσουν και ''δεν γινόταν τίποτα'' επειδή το είχα ανοίξει, λες και μπορείς να δεις ταινία σφραγισμένη. ζήτησα να δω κάποιον υπεύθυνο, με πήγαν, αλλά δεν γινόταν να το αντικαταστήσουν, έπρεπε να στείλω mail στην audiovisual [έστειλα, αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ].
δεν έχω ξαναγοράσει τίποτα σε μετρόπολις. ούτε πρόκειται.
~ανταπόκριση από μπαρτσελόνα με τίτλο βλάκας [για πάντα]:
γαμώτο, κάτι μυρίζει σε αυτήν την πολυκατοικία. είναι δυνατόν όλη η κωλόπολη να βρωμάει σκατίλα? πολύ παράξενο. και καλά ρε γαμώ τον χριστό μου, είναι δυνατόν να μυρίζει και το ασανσέρ? πωπω. τι να πει κανείς. απλά ένας μεγάλος βόθρος. παντού. αλλά και στο σπίτι μέσα? και στο δωμάτιο μου? γιατί να μυρίζει και το δωμάτιο μου?
ωχ. μήπως βρωμάω εγώ?
ναι. πάτησα σκατά όταν κατέβαινα από το ταξί.
lol αυτός ο τύπος δεν παίζεται...
east