Κυριακή, 2 Αυγούστου 2009

κρόμπτον


~ενώ η διαφήμιση στον blogger [κάθε φορά που ανεβάζω ποστ] μου υπενθυμίζει ότι ''οι πιο αξέχαστες κλανιές είναι διαθέσιμες για το κινητό μου'' οι tuff little unit ακούγονται σχεδόν...funky με το επαναλαμβανόμενο 'lo-ooooo-ve', σε ένα κομμάτι που πριν από 18 χρόνια δεν μ' άρεσε καθόλου [έχουν περάσει όντως 18 χρόνια! -δεν είναι ν' απορεί κανείς που ο adrian mole απόκτησε προστάτη. σε 18 χρόνια προλαβαίνεις ν' αποκτήσεις κι εγγόνια, όχι μόνο παιδιά και προστάτη -ειδικά αν είσαι τσιγγάνος ή άγγλος απ' το leicestershire]. σημασία έχει ότι σήμερα βρήκα συμπαθητικό ακόμα και το inspiration που πάντα το θεωρούσα κακό κομμάτι. και ακούω για πρώτη φορά στη ζωή μου hall & oates. και μ' αρέσουν.
~αυτός στ' αριστερά είναι ο γάλλος likhan που έχει κυκλοφορήσει τρία single στη 7even. παρόλο που τον συμπαθεί ιδιαίτερα η μαρίτσα, έχω την υποψία ότι αν ήταν άγγλος θα είχε προκαλέσει μεγαλύτερη φασαρία. το redlight/quiet riot είναι το τελευταίο του [απρίλιος 2009]. αξίζει.
~αναμένοντας την καινούργια κυκλοφορία της ghost box και το νέο άλμπουμ του caretaker, ορίστε ένας δίσκος του 2003 που δεν του άξιζε να περάσει απαρατήρητος [ξανακυκλοφόρησε το 2004, αλλά δεν είχε καλύτερη τύχη]. ο aja west [στη μεσαία φωτο] που είναι λευκός και ξανθός από τη δυτική ακτή και καθόλου μελαχρινός όπως ήμουν σίγουρος, πριν από 6 χρόνια έφτιαξε ένα δίσκο με instrumental hip hop που βγήκε σε λάθος ώρα, γιατί ήταν 'λίγο πιο μπροστά απ' την εποχή του'. το straight outta crompton παίζει με τον τίτλο του κλασικού άλμπουμ των n.w.a. και σήμερα ακούγεται περισσότερο από 'μια χαρά'.
the mackrosoft-straight outta crompton.