Τρίτη, 7 Απριλίου 2009

καρπαθάκης λάιβ


το αντιγράφω ολόκληρο από το blog του καρπαθάκη [κτίρια τη νύχτα] επειδή μου άρεσε πολύ [μου έδωσε και φώτο, αλλά θα την ανεβάσω την παρασκευή]:
"ένα από τα κοινά στοιχεία που έχει (και) το λάιβ με το σεξ είναι ότι αν κάτσεις να φανταστείς και να προσχεδιάσεις την κάθε λεπτομέρεια, τότε την πάτησες. όταν ποθείς μια γυναίκα, περνάνε διάφορες ερωτικές εικόνες από το νου σου, ακόμα κι ασυναίσθητα. μπορεί να είναι ασαφείς, μπορεί να είναι κάτι που αδυνατείς να περιγράψεις ή τελικά μπορεί να είναι και κάτι συγκεκριμένο που θες να γίνει. αλλά αν κάνεις το λάθος να προβάρεις -στο νου σου- όλη τη διαδικασία σε πραγματικό χρόνο, τότε τα πράγματα (όταν θα έρθει εκείνη η ωραία ώρα) θα πάνε κατά διαόλου -τουλάχιστον. κάπως έτσι είναι και οι πρόβες, αυτές τις μέρες. δεν έχω ακόμα παίξει ούτε ένα τραγούδι ολοκληρωμένο (θα ήταν σαν να τον έπαιζα μόνος μου -με το συμπάθιο). πάω σαν να θέλω απλά να κάνω σεξ με μια κοπέλα που μου αρέσει. ξέρω ότι θα κάνω σεξ γιατί την ποθώ, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει. κι όσο κι αν είμαι εγώ αυτός που το κατευθύνει (έστω ότι εκεί μου βγαίνει περισσότερο το αντρικό στοιχείο), ξέρω ότι δεν μπορώ και δεν θέλω να το ορίσω απόλυτα. διότι, ούτε στο σεξ είσαι μόνος (εκτός αν είσαι κάφρος), ούτε στο λάιβ είσαι μόνος (εκτός αν είσαι κάφρος). σε κάθε περίπτωση, το σημαντικό είναι (α) να νιώθεις κάθε δευτερόλεπτο μια μίξη ρίγους και καύλας που σε θολώνει και (β) να μην γίνονται ανούσιες παύσεις που αδίκως σε γλυστράνε έξω από το ερωτικό διάστημα".
ο γιώργος καρπαθάκης -λέει το δελτίο τύπου του kinky kong- παρουσιάζει την μίνιμαλ εκδοχή αποσπασμάτων από το project "κτίρια τη νύχτα" και το concept album "ΩΕΜ και η λαίμαργη αγάπη, οι υποθέσεις του πέμπτου κόσμου", που θα κυκλοφορήσει σύντομα, στο οποίο οι αστικές ιστορίες συνδυάζονται με τα ηχητικά τοπία του eraserhead και το ασφυκτικό κλίμα του europa.
την παρασκευή, 10 απριλίου στις 9 το βράδυ παίζει στο kinky kong με 5 ευρώ. μαζί με τον χάρη electron και τον χρύσανθο χριστοδούλου.
εδώ είναι το ep του καρπαθάκη

κι αυτό είναι το myspace του. [α, και οι φωτο κλεμμένες...]