Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2009

ράστι


το ''this fucking bastard'' έχει τόση σχέση με το ''γαμημένος μπάσταρδος'' στη μετάφραση όση έχει και η λέξη ''πουλάκι'' με τη λέξη ''πούτσος''. καμία δηλαδή. σήμερα εκτός απ' τη νέα αναμενόμενα καλή δουλειά των wooden shjips άκουσα αυτό το μιξ του ράστι που αν τον αποκαλέσεις ''γαμημένο μπάσταρδο'' ακούγεται σαν να τον βρίζεις, αν πεις όμως ''δις φακιν μπάσταρντ μέιντ ε φάκιν γκρέιτ μιξ'' περιγράφεις λίγο άκομψα [αλλά πολύ πετυχημένα] αυτό που έχει κάνει. wicked.
το ίδιο κι αν πεις "έφαγα τα σκατά μου" με την έννοια που το λέει ο λάρι, δηλαδή εννοείς κάτι πάρα πολύ καλό, ενώ δοκίμασε να πεις σε κάποιον ''φάε σκατά'' και αν το θεωρήσει καλό, τρύπα μου την μύτη.
ακούω [και ξανακούω και ξανακούω] δείγμα από τη νέα δουλειά του caretaker που είναι ένα αριστούργημα -μυρίζουν απ' έξω κι οι νεραντζιές και με αποδιοργανώνουν εντελώς, τώρα καταλαβαίνω τι εννοούσε η γιαγιά μου όταν έλεγε ''με έχει πιάσει η άνοιξη''. νομίζω ότι δεν υπάρχει καλύτερη εποχή στην αθήνα από την άνοιξη, εκτός ίσως από την επιστροφή στην πόλη μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. πάντα ήταν η αγαπημένη μου περίοδος της χρονιάς, αρκεί να μην έπρεπε να πάω σχολείο.
ο ταξιτζής που με πήγε στο νέο ψυχικό πριν από λίγο με ρώτησε αν έχω περάσει ανεμοβλογιά [έχω, το καλοκαίρι μετά την πρώτη λυκείου] και μέχρι να φτάσουμε στο φάρο μου εκμυστηρεύτηκε ότι είχε κολλήσει η αδελφή του και υποψιαζόταν ότι είχε έρθει κι η σειρά του. για να τον καθησυχάσω του είπα ότι την ανεμοβλογιά δεν την υποψιάζεσαι, βγάζεις σπυριά στον ουρανίσκο, στο κεφάλι, στα μάτια και σε όλα τα απόκρυφα σημεία, έχεις φοβερή φαγούρα και είναι χειρότερα από βασανιστήριο γιατί δεν κάνει να τα αγγίξεις για να μην σου μείνουν σημάδια. ψιλοφρίκαρε και αποφάσισε να μείνει αλλού μέχρι να γίνει καλά η αδελφή του. η κυρία που ήταν πίσω του είπε ''παιδί μου άντε πήγαινε στο σπίτι σου, αν η αδελφή σου είναι τέσσερις μέρες με ανεμοβλογιά έχεις ήδη κολλήσει'' και σχεδόν κατάπιε τη γλώσσα του. λίγο πριν κατέβω τον ρώτησα αν έχει περάσει μαγουλάδες [δεν έχει] και η κυρία του είπε ''η ανεμοβλογιά δεν είναι τίποτα μπροστά στις μαγουλάδες, οι μαγουλάδες είναι πολύ επικίνδυνες για άντρες της ηλικίας σου [είναι 25] και μπορεί να πάθεις πολύ σοβαρή ζημιά. σου πρήζονται οι αδένες''. ''ποιοι αδένες'' της είπε αυτός, ''στο λαιμό;''
''όχι'' του είπε αυτή, ''εκεί κάτω και μένεις στείρος''. μετά πλήρωσα 6 ευρώ και κατέβηκα και τους άφησα να συνεχίσουν την εποικοδομητική κουβέντα. ελπίζω να μην τράκαραν πουθενά στη συνέχεια γιατί ο οδηγός είχε φρικάρει εντελώς.