Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2009

ντράιβερς


~την πρώτη φορά που άκουσα το δίσκο του dent may [είχε διαρρεύσει πέρσι, λίγο πριν το τέλος της χρονιάς] δεν μου έκανε καμιά εντύπωση. μου είχε φανεί πολύ νερόβραστος για paw tracks. απόψε λίγο η άνοιξη, λίγο η επιμονή του music for sundays, λίγο το ξενύχτι κι ένας καταπληκτικός δίσκος που άκουγα για ώρες και μου έφτιαξε τη διάθεση [όχι του dent, άλλος], λίγο που θυμίζει jens lekman στο πιο αμερικάνικο, μου ακούγεται μια χαρά. είναι ακόμα νερόβραστος και γλυκανάλατος, αλλά αν τον συνηθίσεις υποφέρεται. το meet me in the garden δεν υπάρχει στην εκτέλεση του ep [εκεί μου φαίνεται καλύτερο], αλλά κι εδώ εξακολουθεί να είναι το ίδιο 'πιασάρικο'. μέχρι να φτάσεις στη δεύτερη στροφή έχεις μάθει απέξω το ρεφρέν και το τραγουδάς, κάτι που δεν συμβαίνει συχνά τελευταία. δεν έχει άλλο ανάλογο στο άλμπουμ, δυστυχώς, αλλά no bad, αν δεν πάθεις ζάχαρο μέχρι να τελειώσει μέχρι που σ' αρέσει. [δεν είναι πάντως για πολύ]. εμπρός στον δρόμο που άνοιξε ο jonathan richman...
~είναι η δεύτερη φορά που αισθάνθηκα άβολα μέσα σε ταξί. την πρώτη ένας ταξιτζής είχε βριστεί με έναν άλλο ταξιτζή που είχαν προφανώς ανοιχτούς λογαριασμούς. βρίζονταν καθοδόν μέχρι το φανάρι κι όταν άναψε κόκκινο βγήκαν στη μέση της λεωφόρου και άρχισαν να πλακώνονται στις μπουνιές και τις κλωτσιές. κατεβήκαμε να τους χωρίσουμε αλλά ήταν αδύνατο. πήραμε άλλο ταξί και συνεχίσαμε.
προχθές πήρα ταξί για το σταθμό και στο δρόμο ο οδηγός μίλαγε στο κινητό. ήταν ένας τεραστίων διαστάσεων τύπος, που χώραγε μετά βίας στο όχημα, ο δε διάλογος θύμιζε σκηνή από ταινία του οικονομίδη. μίλαγε με κάποια ελεονώρα έντονα και της επαναλάμβανε συνέχεια ότι έχει υπέρταση και μόλις είχε πάει να του τη μετρήσουν στο νοσοκομείο [δεν είπε πόση του βρήκαν]. μόλις στρίψαμε στην πατησίων απ' την αλεξάνδρας η κουβέντα έγινε ακόμα πιο έντονη, ο τύπος αγρίεψε, φούσκωσαν οι φλέβες στο μέτωπό του και αρχισε να κοκκινίζει. και να βρίζει. έβριζε και παρακαλούσε την ελεονώρα [και μετά ξαναέβριζε] μέχρι που βγήκαμε στη λιοσίων. εκεί ανέβασε το αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο, το σταμάτησε και μου ζήτησε να κατέβω και να πάρω άλλο ταξί. μου χάρισε και την κούρσα. συγνώμη ρε φίλε μου είπε, αλλά θέλω να μαλώσω με τη γυναίκα μου...
πήρα άλλο ταξί και συνέχισα.