Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2009

μ-ziq


«Δεν πιστεύω πως υπάρχει τόσο μεγάλη εξέλιξη του ιδιώματος όπως στη δική μου εποχή, αλλά υπάρχουν ακόμα ενδιαφέροντα πράγματα και στο σήμερα. Δυο από τα πιο ζωντανά κομμάτια της ηλεκτρονικής σκηνής είναι κατά τη γνώμη μου το dubstep και το electro με την όλη αναγέννηση της γαλλικής σκηνής».
«Δεν είμαι κανένας μεγάλος οπαδός ούτε ακόλουθος του hip hop, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα αυτή τη στιγμή τα οποία πραγματικά αξίζει κάποιος να ακούσει. Γενικά μου αρέσει αυτή η καινούργια γενιά παραγωγών που πειραματίζεται με διαφορετικούς ήχους και ψάχνει για καινούργια συναρπαστικά αποτελέσματα. Από τους αγαπημένους μου παραγωγούς είναι ο (αδικοχαμένος) J Dilla και ο Mike Slott».
«Από τους δίσκους μου τα αγαπημένα μου είναι το Lunatic Harness και το Tango N' Vectif. Το πρώτο γιατί ήταν το άλμπουμ που έκανε την εισαγωγή του ήχου μου στο αμερικανικό κοινό και ήταν το αντίστοιχο κατά κάποιον τρόπο Tango N' Vectif για την Αμερική. Όσο για το δεύτερο είναι ο πρώτος μου ολοκληρωμένος δίσκος και σίγουρα πολύς κόσμος τον αγαπάει, οπότε το συμπεριλαμβάνω και εγώ στα αγαπημένα μου. Αν και πρέπει να παραδεχτώ πως δεν ήμουνα απόλυτα ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα όταν είχε κυκλοφορήσει και ακόμα πιστεύω πως θα μπορούσε να είναι καλύτερο στις λεπτομέρειες!».
[
από τη συνέντευξη του mike paradinas στον τάσο μαγιόπουλο στο avopοlis]
ηγετική φυσιογνωμία. το αφεντικό της planet mu, κατά κόσμον μ-ziq, απόψε το βράδυ στο bios. με 10 ευρώ.