Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2009

lifo night_the caretaker


Είναι ένας από τους πιο συζητημένους μουσικούς του 2008, χωρις αμφιβολια. Το αφεντικό της εκκεντρικής αγγλικής εταιρείας V/VM, κατά κόσμον James Kirby, τα τελευταία δέκα χρόνια κυκλοφόρησε μια σειρά από δυσεύρετα 7ιντσα, κατακρεουργώντας δημοφιλή pop τραγούδια. Πέρσι έκανε ένα συγκλονιστικό live στο Museum of Garden History του Λονδίνου με ήχους από τα ballrooms των ‘30s και ‘40s που μπορεί να κατεβάσει κανείς εδω. Σήμερα ζει στο Βερολίνο. Με ιδιαίτερο χιούμορ μιλάει για τις καταβολές του από την pop των ‘80s (δηλώνει πως λατρεύει τους Wham! και τα 12ιντσα των Pet Shop Boys) και για την αντίδραση του συγκάτοικού του όταν είδε το δίσκο του Persistent Repetition of Phrases στους 10 καλύτερους της χρονιάς στο «Wire»: «Ένας από τους συγκάτοικούς μου είναι μουσικός που δουλεύει με πειραματικές κλασικές συνθέσεις και ακούει συνέχεια Satie ή τις συνθέσεις του John Cage. Απ’ το δωμάτιό μου ακούγονται συνέχεια Wham! ή κακά μιξ από 12ιντσα και εκτελέσεις μακρόσυρτες με bongos και ξεσπάσματα από drum machine. Στο τέλος της χρονιάς, όταν είδε το δίσκο μου στη λίστα με τα καλύτερα και διάβασε τις σκέψεις μου κυρίως για τα μεθύσια μου και καθόλου για μουσική, δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια του!».
Θα κλείσει τη βραδιά στο ισόγειο. περισσοτερα εδω.
www.myspace.com/selectedmemories