Τρίτη, 1 Ιουλίου 2008

η σάρον [ποια;] και οι νταπ κινγκς


η sharon jones κι οι dap kings τελικά στο gagarin και όχι στο θέατρο βράχων. ο λόγος είναι η πολύ χαμηλή προπώληση. όπως φαίνεται ο έλληνας δεν τη πολυγουστάρει τη σόουλ, ενώ αντιθέτως τρελαίνεται για το r&b γιατί του θυμίζει το τσιφτετέλι. βεβαίως η sharon jones δεν είναι η beyonce, ούτε η amy, που σημαίνει ότι ως κοντή, χοντρή και άσχημη απέχει πολύ από την εικόνα της ποπ σταρ. το ότι λίγοι ενδιαφέρονται για τη φωνή της το ξέρει κι η ίδια: "μου έλεγαν ότι δεν έχω την εμφάνιση που χρειαζόταν για να γίνω τραγουδίστρια. στα 70s μου έλεγαν ότι δεν έχω το look, ότι είμαι πολύ κοντή και πολύ χοντρή κι αργότερα, όταν ήμουν 25, μου είπαν κι ότι ήμουν και πολύ μεγάλη! γι' αυτό έπρεπε να κάνω διάφορες δουλειές για να τα βγάλω πέρα". έγινε δεσμοφύλακας.
30 χρόνια χρειάστηκαν για να γίνει γνωστή, όχι όμως τόσο γνωστή ώστε να γεμίζει ένα θέατρο βράχων. μακάρι να διαψευστώ, αλλά ζήτημα είναι αν θα γεμίσει και το gagarin...
παίζουν αύριο το βράδυ [τετάρτη, 2/7]. ανοίγουν οι sugah galore.
αυτή είναι η χθεσινοβραδινή εκτέλεση του grow grow grow. μαγεία.