Κυριακή, 29 Ιουνίου 2008

...


απ' όσες γνωριμίες έχω κάνει μέσα απ' το ίντερνετ αυτές του slsk είναι οι πιο σημαδιακές. μαλακία. ψάχνω μια εισαγωγή και δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω. αυτό που θέλω να πω είναι ότι σήμερα το πρωί έμαθα ότι ο πορτογάλος είχε λέμφωμα, χειρουργήθηκε για να του το αφαιρέσουν και τώρα παλεύει να το πολεμήσει. δεν ξεμπερδεύεις εύκολα απ' το λέμφωμα. μετά από τέσσερα χρόνια που μιλάμε είναι η πρώτη φορά που μου λέει κάτι και με σοκάρει τόσο πολύ. με έχει ξανασοκάρει μια φορά που εξαφανίστηκε και όταν ξαναεμφανίστηκε μου είπε ότι είχε χάσει τη μάνα του. την επόμενη φορά που εξαφανίστηκε είχε αποκτήσει το δεύτερο γιο. με τον πορτογάλο έχουμε πει τόσα για τη ζωή μας, οικογενειακά, προσωπικά που τον αισθάνομαι φίλο κι ας μην τον έχω συναντήσει ποτέ. ο πορτογάλος ζει σε μια φάρμα καμια εκατοστή χιλιόμετρα απ' τη λισαβόνα και γράφει σε μια μεγάλη εφημερίδα. έχει δυο παιδιά. αν δεν είχε, τώρα θα τα πουλούσε όλα για να γυρίσει τον κόσμο. και θα άκουγε τη μουσική που έχει μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια. ''when you go down seems that u bring with you all your life'' μου λέει.
δεν ήξερα τι να του πω, τι στο καλό μπορείς να πεις;
το eject μάζεψε μπόλικο κόσμο, το μέρος είναι μια χαρά, οι hercules & love affair εμφανίστηκαν τελικά με full band [οχτώ άτομα] με τρομπόνια και τρομπέτες και αν είχαν τραγουδιστές που να ακούγονται θα είχαν κάνει την έκπληξη. και φυσικά ούτε λόγος για την εκτέλεση του blind που δε λέει μία χωρίς τον άντονι. οι δυναμικοί ντίσκο ρυθμοί ίσως να λειτουργούσαν καλύτερα μέσα στο κτήριο και αργά. στη θέση του dj π.χ. πριν τους unkle. οι stereo mcs έκαναν άλλη μία πολύ καλή εμφάνιση. αντέχουν, παρόλο που έχουν περάσει τόσα χρόνια. στο έθνος χθες δήλωναν ότι ήθελαν να είναι οι headliners και η αλήθεια είναι ότι είχαν δίκιο. χίλιες φορές να έπαιζαν τελευταίοι. για τους james έχω να πω μόνο ότι μπορεί να ήμουν κι ο μόνος που βαρέθηκε τη ζωή του πάνω στο γρασίδι. πιο μεγάλο ενδιαφέρον είχαν οι αντιδράσεις του κόσμου [που τους λατρεύει] παρά τα όσα γίνονταν στην σκηνή. δεν ζητάω να μου λύσει κανείς την απορία γιατί αρέσουν, άβυσος οι προτιμήσεις του μουσικόφιλου. ένας φίλος λέει ότι είναι οι νέοι scorpions για το ελληνικό κοινό και μάλλον είναι σωστός ο συσχετισμός. η λατρεία και ο ενθουσιασμός του κοινού για τους james είναι από τα νεοελληνικά μυστήρια.
οι unkle είναι χαρντ ροκ συγκρότημα πια, δυναμικό live, καμία σχέση με τις εποχές του dj shadow. ας πούμε ότι τους προτιμούσα όπως ήταν παλιά. τέλειωσαν στις 3 το πρωί και χρειαζόταν μεγάλες δόσεις κουράγιου για ν' αντέξεις μέχρι να βγουν οι digitalism. κρίμα, γιατί ήταν ένα από τα δύο ονόματα που με ενδιέφεραν.
i can't gaze at the sky for long