Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2007

πρωινές ηχογραφήσεις


τους ανακάλυψα στο πολύ καλό blog των audiversity [που γράφουν "ανεξάρτητοι" δημοσιογράφοι και ντιτζέι απ' το σικάγο και την κολούμπια], τους κατέβασα και ούτε καν άνοιξα το ζιπ [ως συνήθως]. σήμερα ο πορτογάλος τους έψαχνε σαν τρελός και εννοείται ότι τους έψαχνα κι εγώ σαν τρελός, όταν ο πορτογάλος ψάχνει κάτι δεν μπορεί να αδιαφορείς, συνήθως είναι κελεπούρι. αφού έστειλα μηνύματα σε φίλους και γνωστούς θυμήθηκα ότι κάτι μου λέει το όνομα και έψαξα στον σκληρό. και φυσικά τους βρήκα. ο πορτογάλος έκανε χαρές και μου έδωσε το άλμπουμ των rings [βγαίνει στις αρχές του 2008 στην paw tracks και είναι οι πρώην first nation, σε παραγωγή της kria brekken των mum]. οι morning recordings είναι απ' το σικάγο και παίζουν "πρωινή" ποπ, δηλαδή χαλαρά lushious κομμάτια για να ξεκινάς τη μέρα σου, τα οποία τα ακούω απ' το πρωί ασταμάτητα. ένα χαμηλόφωνο άλμπουμ που αξίζει πραγματικά και θα μπορούσε άνετα να είναι στην 20άδα αν το είχα ακούσει νωρίτερα. στο audiversity ο τύπος που το παρουσίαζε είχε κάνει ένα σωρό αναφορές, εμένα ούτε μπάκαρα μου θύμισε ούτε 70s blaxploitation, αλλά για να λέει κάτι θα ξέρει...
ο τίτλος του είναι the welcome kinetic. το κομμάτι στο βίντεο είναι το sugar waltz, όλο το άλμπουμ είναι έτσι...
το άλμπουμ εδώ