Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2007

burp!


το πρώτο link που μου βγήκε ψάχνοντας στο google στοιχεία για το νέο άλμπουμ του ariel pink είχε τίτλο ''new ariel pink is more important than radiohead'' [στο blog του hipster runoff]. είχε προηγηθεί ένας ξεκαρδιστικός διάλογος με τον τύπο που μου το έδωσε [και μου σύστησε ο πορτογάλος], τον πιο φανατικό follower του [προσοχή! όχι fan] που έχει μέχρι και ηχογράφηση απ' το ρέψιμό του -no joking!
μου θύμισε τη σκηνή απ' το slacker με τον τύπο που είχε σε μπουκαλάκι σταγόνες απ' την περίοδο της madonna [αν δεν με απατάει η μνήμη μου, κάτι απ' τις εκκρίσεις της madonna anyway]. το νέο άλμπουμ του ariel pink δεν ξέρω αν είναι πιο σημαντικό απ' των radiohead, αλλά είναι σίγουρα πιο πολύτιμο για τους θαυμαστές του [πιο σωστά: οπαδούς, ο ariel pink δεν έχει θαυμαστές]. είναι το πρώτο της σειράς haunted graffiti, αυτό το περιβόητο ακυκλοφόρητο [πόσα έχει; έχω χάσει το λογαριασμό] με τον τίτλο underground.
μόλις κυκλοφόρησε σε 500 αντίτυπα μόνο σε βινίλιο και εξαντλήθηκε αμέσως, οπότε, βολευτείτε και με το mp3. έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι που διαβάζουν αυτό το blog δεν έχουν πικάπ...
ολόκληρο το άλμπουμ εδώ. κι εδώ το myspace του.