Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2007

το ίδιο μόνοι. όλοι.


Πέρα από το ότι είμαι μουσικός, δεν θα ήθελα να ξέρει κανείς τίποτα για μένα.
Δεν με ενδιαφέρει να γνωρίζουν οι άνθρωποι κάτι άλλο, πέρα από αυτό που υπάρχει μέσα στη μουσική μου. Πιστεύω πως μέσα στα τραγούδια μου τους έχω αφήσει αυτά που χρειάζονται για να επικοινωνήσω μαζί τους. Τα προσωπικά μου αφορούν εμένα και δυο τρεις ανθρώπους που μου έχουν απομείνει αυτή τη στιγμή.
Νομίζω ότι οι Στέρεο Νόβα ήταν σημαντικοί γιατί ήταν μια πολύ αγνή μπάντα. Οι φανς δεν είχαν να κάνουν με σούπερ σταρ ή τιβί σταρ χαζούς, ήταν μια μπάντα ακριβώς όπως και οι φαν τους. Στις συναυλίες γινόμασταν ένα όλοι γιατί σκεφτόμασταν τα ίδια πράγματα, θέλαμε τα ίδια, ήμασταν το ίδιο μόνοι όλοι. Η μουσική μας και τα τραγούδια μας ήταν αθώα και επαναστατικά ταυτόχρονα, ήταν η αποθέωση της νεότητας. Είμαι πολύ περήφανος που ήμουν στους Στέρεο Νόβα. Και το ίδιο περήφανοι νιώθουν και αυτοί που μας άκουγαν, αυτοί που ήταν φίλοι μας.
Είχαμε την ποίηση με το μέρος μας. Νομίζω πως αυτό ήταν το πιο σημαντικό απ’ όλα στους Στέρεο Νόβα. Αυτό μας έδωσε και την συμπεριφορά. Δεν έχω ξανακούσει κανένα συγκρότημα να ηχεί τόσο ποιητικά από τότε. Ήταν σαν ποιητική λύσσα, σαν γλώσσα των σκυλιών. Μου είναι δύσκολο να το περιγράψω. Νομίζω πως μόνο ένας φαν θα μπορούσε να μιλήσει για τους Στέρεο Νόβα και όχι εγώ ή ο Μιχάλης.
Είμαι πάρα πολύ πικραμένος απ’ τη δισκογραφία. Με το που θα τελειώσω αυτή τη συνεργασία δεν ξέρω τι θα κάνω. Δεν μπορείς να διανοηθείς πόσο σκληρό είναι, αν δεν είσαι μέσα σ’ αυτό. Αν την κοιτάξεις βαθιά, είναι μια τρισάθλια κατάσταση. Κάποια μέρα οι εταιρίες δίσκων θα με αναγκάσουν και μένα να πουλάω τα άλμπουμ μου μόνος μου στο ίντερνετ. Αν δεν έχω κουραστεί από όλες αυτές τις πικρές ιστορίες μέχρι τότε, γιατί σκέφτομαι να πάω στο χωριό να φυτέψω πατάτες.
Η επιτυχία δεν σημαίνει απολύτως τίποτα για μένα, μπορώ να σου πω ότι δεν κατάλαβα ποτέ την έννοια αυτής της λέξης. Άσε που θεωρώ πως είναι η πιο χαζή λέξη που άκουσα ποτέ. Μου φέρνει σχεδόν νύστα.
Το νέο άλμπουμ μου ονομάζεται Άργος. Του έδωσα το όνομα από το σκυλί του Οδυσσέα που για μένα συμβολίζει την πίστη, την καρτερικότητα, την υπομονή, τη μικρή σπίθα της αγάπης. Αυτόν ψάχνω να βρω μέσα από την μικρή μου οδύσσεια και μιας και κανείς δεν βγαίνει αλώβητος από το ταξίδι του, τού χαρίζω την στραπατσαρισμένη μου ποπ.
[ολόκληρη η συνέντευξη εδώ].